NEW IN MY BOOKSHELF - MARCH 2017

Ahoj!
Jestli si pamatujete, minulý měsíc jsem psala, že mám v plánu se trochu zmírnit s nakupováním knih. A s radostí oznamuju, že se mi to povedlo a měsíc březen byl opravdu velice výhodný. Koupila jsem si totiž pouhé dvě knihy a ještě k tomu jsem, světe div se, po sto letech dokonce i knihu vyhrála. A vlastně ještě čtvrtá kniha, což je můj první recenzní výtisk v životě. Takže jsem na sebe opravdu hrdá. 
A správně bych měla ještě zmínit, že jsem se v březnu konečně skamarádila se svou čtečkou, kterou jsem si přála na anglické knihy. Tím skamaráděním mám na mysli, že jsem konečně pochopila, jak funguje, jak se kupují knihy, jak je dostanu do čtečky a tak. Měla jsem totiž zjištěné informace o Kindlech, ale k Vánocům jsem dostala čtečku PocketBook, kde se knihy nedají kupovat třeba z Amazonu, takže jsme si vše musela pozjišťovat. A objevila jsem eshop Kobo, kde mají vždy nabídku knih zdarma, takže co myslíte - ukládala jsem a ukládala každou zajímavou, která mi přišla pod ruku (nebo spíš pod myš), čili do čtečky mi jich přibylo opravdu hodně, ale jelikož byly zdarma, tak vám je tu ukazovat nebudu. Ale až je přečtu (což doufám jednou stihnu :D), rozhodně o nich uslyšíte.

Hned prvního března jsem měsíc zahájila novou knihou a to pouze z toho důvodu, že jsem měla strach, aby ta kniha za nějakou dobu ještě byla k sehnání (viz třeba Polibek pro Annu). Jde o knihu Rudá jako rubín od Kerstin Gier ze série Drahokamy, po které pokukuju už děsně dlouho, ale nevím, kdy se k ní dostanu. A jelikož jsem se setkávala s tím, že na mnoha eshopech tento první díl často nebyl k sehnání, hned jsem ji popadla v Neoluxoru. Další dva díly ještě normálně k sehnání jsou, takže jejich koupi plánuju buď až si přečtu Rudou nebo až taky budou těžko sehnatelné. Bohužel se trochu bojím, že dřív nastane ta druhá možnost, ale tak co se dá dělat no. Nestíhám, nestíhám.



No a mou druhou a poslední koupenou knihou byla Fantastická zvířata a kde je najít od J. K. Rowling, které jsem měla už tak měsíc jako správný potterhead samozřejmě předobjednané. No, o této krásce jsem se už rozpovídala dost v recenzi a v článku s přečtenými knihami, takže jen krátce - film miluju, scénář jsem si užila, přestože v něm nebylo nic navíc jako v klasické knize a můžu vám obojí jen doporučit. A jsem nabuzená na další díly, které teda budou nejspíš už jen ve filmové podobě. Ale více se toho rozhodně dovíte v recenzi.
RECENZE




No a teď ta vyhraná kniha, kterou jsem vyhrála na facebooku Knižního klubu - Sedmilhářky od Liane Moriarty. Kromě knihy jsem vyhrála a tři měsíce zdarma na HBO GO, které si budu šetřit až na prázdniny, kdy budu mít čas a fakt se na to těším. No a ke knize - tu jsem vyhrála teda ve filmovém paperbacku, který většinou nevyhledávám. Za prvé mám radši původní knižní obálky a za druhé upřednostňuju spíš hardback. Ale co bych si stěžovala, když je to zdarma, že :D I tak se mi obálka moc líbí, protože právě sleduju seriál, kde mi zbývá jen díl do konce a úplně ho zbožňuju. Knihu jsem si rozhodně chtěla přečíst, takže mám velkou radost a bude hned další, do které se pustím. A možná zjistím konec v knize ve stejnou dobu jako v seriálu. Už se fakt moc těším na to, co bude v knize doplňujícího a jak na mě zapůsobí autorčin styl, protože seriál vám opravdu můžu s čistým štítem doporučit a rozuzlení se nemůžu dočkat.

No a o poslední nové knize už jsem toho taky napsala hodně. Jde tedy o knihu Láska k nakousnutí od Alexandra Stainfortha, kterou mi autor poslal na recenzi, za což ještě jednou děkuji. Z mých slov už jste mohli vyrozumět, že jsem z knihy naprosto nadšená. Nebyla jsem si úplně jistá, jak se mi bude líbit, ale dostala jsem skvělý balíček přiměřené romantiky, humoru, skvělé hrdinky, kterou jste ale občas měli chuť zabít (což příběh dělalo o to lepším) a zkrátka životních problémů. A já se skvěle bavila, odreagovala a jsem za tuto knihu, obzvlášť v české literatuře, moc ráda.
RECENZE



Tak tolik k mému velmi výhodnému březnu. Nevím, jak to bude vypadat v dubnu, protože tuším, že vychází pár knih, na které si brousím zuby, tak se necháme překvapit. Do té doby se mějte krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.