MARCH 2017 IN MOVIES

Ahoj!
Ani březen jsem prostě nemohla prožít bez pár filmů, které si většinou dopřávám hlavně v pátek večer, protože... pátek večer, co víc říct :D Každopádně jich teď je podstatně méně než minulé měsíce, v březnu jsem viděla jen čtyři filmy. Ale zato byly opravdu naprosto skvělé. Takže jdu zrovna k nim a třeba bude tento článek konečně jednou krátký.

Prvním filmem byl film Netvor, který je podle stejnojmenné knihy. Tu jsem přečetla skoro před rokem a opravdu se mi líbila, ačkoliv ji většina lidí haní. Nebyl to nějaký velký skvost, ale já si ji zkrátka užila. Ale teď nějak nevím, jestli ten film náhodou nebyl ještě lepší. Ať už kvůli skvělému obsazení (hlavně Neil Patrick Harris) nebo prostě proto, že jsem to ve filmu kupodivu dokázala nějak ještě lépe procítit, zejména jednu naprosto dokonalou scénu, kterou si v knize takhle dobře nedokážu vybavit. Jinak, jde teda o takové moderní převyprávění Krásky a zvířete, které má stejně jako původní pohádka své poslání. A docela se to teď hodí, protože se chystám na novou filmovou Krásku a zvíře, takže jsem si příběh jistým způsobem znovu připomněla. Pokud se nechystáte na knihu, alespoň film vám rozhodně doporučuju.
Hudbu složil, slova napsal jsem zhlédla, protože jsem se poslední dobou naprosto zamilovala do Hugha Granta. A ani tady mě nezklamal. On je prostě dokonalý a za tím si budu stát. Dokáže ze své postavy vždycky udělat něco extra, vždycky mě neuvěřitelně baví a je takový správně špatný, jestli to dává smysl. Tenhle film byl sice s námětem klasické americké romantické komedie, ale přesně tohle já miluju a nemůžu jinak než říct, že mě tu zkrátka všechno bavilo. A ta písnička? No dokonalost.
Další film se trochu vymyká dosavadním žánrům - jde o film Kolonie. Na ten jsem se podívala především kvůli Emmě Watson a dostala jsem naprosto silný zážitek s opravdu reálným příběhem, který člověka prostě zamrazí. Předně, Emmin výkon byl fenomenální, stejně jako ostatních herců. Jde o příběh podle skutečnosti popisující jednoho krutého muže tuším v Chile, kde nechával zavírat a dřít odděleně muže a ženy a všemi možnými způsoby je dokázal přimět k tomu, aby věřili jeho ideologii, aby dokázali ubližovat a tak dále. Sledovat tohle vše, všechny jeho metody ve mě opravdu zanechalo stopu. Jako ve správném dramatickém filmu ani tady nechybí zamilovaná dvojice, která se tomuto muži snaží uprchnout a svrhnout ho, což je další silný zážitek. Ale úplně nejsilnější jsou asi statistiky na konci filmu, které poukazují na tyto události ve skutečnosti a to je teprve mrazivé. Za mě jediné - tohle musíte vidět.
No a poslední film je teda trošku podvod - jde o úvodní hodinový film k seriálu, ale já to tu prostě musela zařadit. Tangled Before Ever After - úvodní díl k následnému seriálu Na vlásku, který jsme začala sledovat a jsem naprosto nadšená. Už z tohoto filmu. Návrat hrdinů byl úžasný, znovu jsem si užívala skvělé hlášky Evžena, Locičiny lasy znovu na scéně a nechybělo ani pár nových postav. Příběh byl taky skvělý - Locika se snaží sžít se životem princezny, ale možná i kvůli její dobrodružné povaze se jí to úplně nedaří a nebyla by to Locika, kdyby se něco nepovedlo. A k tomu zase další skvělé, chytlavé písničky. Navíc, nikde jsem nemohla sehnat titulky, tak jsem provedla pokus a koukla se na film bez titulků a opravdu musím řívt, že jsem všemu rozuměla, na což jsem fakt pyšná. Mám pocit, že takhle animovaným filmům jde rozumět trochu lépe než klasickým, kde občas něco nerozumím, ale o to líp. Pokud máte rádi Na vlásku, seriál vám rozhodně můžu jen doporučit.

Tohle byly tedy mé čtyři skvělé březnové filmové zážitky. V dubnu možná zvládnu filmů víc, uvidíme. Každopádně se konečně chystám tedy do kina na Krásku a zvíře a nedokážu popsat, jak moc se těším. O té vám za měsíc určitě povyprávím. Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.