BOOKAHOLIC READ IN NOVEMBER 2016

Ahoj!
Kdo by to byl věřil, že už je to čtvrt roku od začátku školního roku... A měsíc do konce kalendářního roku. A že už nám začal advent. No, i já mám problém tomu uvěřit. Nicméně místo toho, abych se divila, jak rychle všechno letí, těším se na Vánoce (ok.. myslím, že se na ně těším už od 1. září, ale nevadí :D). Ale těm se budeme věnovat za měsíc. Teď je na programu souhrn přečtených knih za listopad. Ani mě moc neudivuje, že to opět není žádná sláva. Zkrátka se musím smířit s tím, že mimo prázdniny to nebude pro mě úžasných 8 knih za měsíc, ale třeba strašné a pouhé 3 knihy jako právě teď. 

Jako první jsem se vrhla na můj každoroční re-reading Harryho Pottera. Ale tentokrát s menší změnou - při návštěvě Londýna jsem si totiž koupila první díl v angličtině - tedy Harry Poter and the Philosopher's Stone. Říkala jsem si, že číst knížku, kterou znám takhle dobře, v angličtině nebude žádný problém a opravdu, četlo se to báječně Samozřejmě i proto, že jsem se zase dostala do toho mého milovaného Bradavického a kouzelnického prostředí, na které se prostě každý rok těším a nerada ho opouštím..Nebudu se tu více rozepisovat, protože při příležitosti re-readingu píšu na všechny íly postupně recenze, takže více info se dozvíte tam.
Knihu jsem četla 9 dní.
RECENZE

Druhá přečtená kniha byl zase další přírůstek do mých knížek z povinné četby. A teď to byla Babička od Boženy Němcové. Stejně jako na Harryho, i na Babičku už mám na blogu recenzi, ale ve zkratce můžu říct, že jsem nečekala, že se mi kniha bude až tak líbit. Bylo to naprosto skvělé čtení, kdy jsem se nechala unášet venkovem, starými příběhy, zvyky, tradicemi a zkrátka jsem si v duchu žila ten nádherný život s babičkou a dalšími postavami.
Knihu jsem četla 5 dní.
RECENZE



No a jako poslední knihu jsem si vybrala docela bichli, což mi prostě v době školy trvá opravdu docela dlouho. Ale výběru absolutně nelituju, neboť kniha byla prostě dechberoucí. Jde tedy o knihu Volání kukačky od Roberta Galbraitha (alias J. K. Rowling). No, vzhledem k tomu, že jsme knihu dostala loni na Vánoce, jsem se k ní dostala opravdu pozdě :D Ale co, lepší pozdě nežli později. Detektivky teda moc nečtu, ačkoliv moc nevím proč, protože mě řešení záhad opravdu baví, což se potvrdilo i v této knížce. Rozhodně chystám i recenzi, takže se tu nechci nějak rozplývat, ale to, co jsem v knize dostala, jsem opravdu nečekala. A to i přesto, že knihu napsala jedna z mých nejoblíbenějších autorek. Moc jsem si oblíbila Cormorana, jehož skvělý mozek, který nepřehlédne ani nejmenší detail, bych si opravdu přála taky mít. Více už brzy v recenzi.
Knihu jsem četla 10 dní.

A je to. Jak vidíte, přestože si opravdu přeju více času na čtení a více knih v těchto článcích, jaksi se mi to bohužel nedaří. Ale nevadí, přesto mám skvělý pocit z toho, jak si čas strávený s knihami užívám a přestože ho není tolik, kolik bych chtěla, vždycky se nemohu dočkat až se zase do nějaké knížky začtu. Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.