PROKLETÝ PRINC (Erin Watt)

Původní název: Broken Prince
Český název: Prokletý princ
Autor: Erin Watt
Série: Royalové
Počet stran: 376
Nakladatelsví: Baronet
Překlad: Zuzana L'alíková
Rok vydání: 2016 (EN),  2017 (CZ)
Žánr:  young adult, romance, contemporary
Anotace: Reed Royal má vše, co by si mohl přát: vzhled, postavení, peníze. Dívky na elitní akademii Astor Park stojí frontu, aby si s ním mohly vyrazit, a kluci mu závidí, jenže Reedovi nikdy nezáleželo na nikom jiném než jeho rodině – dokud mu do života nevstoupila Ella Harperová.
To, co začalo spalující nenávistí a plánem, jak nové otcově chráněnce udělat ze života peklo, se brzy změní v něco silnějšího. Chce ji mít nablízku a zajistit jí bezpečí. Když ji však Reed jedinou hloupou chybou odežene a uvrhne tím rodinu Royalů do chaosu, začne se mu život rozpadat pod rukama.
Ella ho už nechce. Tvrdí, že jeden druhého jen ničí.
Možná má pravdu.
Tajemství. Zrada. Nepřátelé. Nic podobného Reed dosud nepoznal, a pokud chce získat svou princeznu zpět, musí dokázat, že jí za to stojí.

Moje recenze:
Potom, co Ella přistihla svého kluka Reeda s nahou přítelkyní jeho otce Brooke, okamžitě se dala na útěk. A Reed z toho může zešílet. Šlo totiž o úplně něco jiného, než si Ella myslela. Reed se sice s Brooke dříve párkrát vyspal, aby naštval tátu, ale to bylo dávno předtím, než s Ellou začal chodit. Touto scénou chtěla Reeda jen vydírat, což se jí podařilo. Všichni Roayalovi po Elle pátrají a všichni Reedovi bratři jsou najednou proti němu.Když se Ella nakonec vrátí, Reed je odhodlaný udělat cokoliv jenom, aby mu odpustila, protože si uvědomuje, jak ji miluje. Dokáže to Ella? K tomu se musí vyrovnávat taky s problémy ve škole, kde se snaží vládu Royalových přebrat někdo jiný a Ellu zničit. A jaké další zvratu tuto snad prokletou rodinu čekají?


zdroj
Druhý díl této série začíná přesně tam, kde skončil ten první - ale tentokrát příběh vidíme z pohledu Reeda. A já z toho měla obrovskou radost. Ze začátku Papírové princezny jsem Royaly upřímně nesnášel, ale postupně mě prostě dostali a obzvlášť díky těmto kapitolám jsme poznali, že Reed fakt není tak špatný. A moc se mi ulevilo, že to co se stalo na konci prvního dílu opravdu nebylo tak, jak to vypadalo. A vlastně mi bylo Reeda většinu knihy strašně líto, protože on se tak snažil a teď konkrétně nic špatného vlastně neudělal. Ne že by v minulosti neudělal pár blbostí, ale stejně.

V knize však nechyběly ani kapitoly z pohledu Elly. Ta sice část knihy v příběhu nebyla, ale jakmile se tam dostala, stálo to za to. Měla v úmyslu Reeda pěkně podusit a dělala všechno, aby mu dala najevo, jak ho nesnáší. Ale řeknu vám, Ella je prostě boží. Její kuráž bych fakt chtěla mít, protože ona se nebojí snad ničeho. A je dost poučená chybami jí a její matky z minulosti, než aby je dělala znovu, což sice není úplně příznivé pro Reeda, ale líbí se mi, že tak uvažuje. 


zdroj
Pokud jste si mysleli, že veškerá erotika byla vyčerpána v prvním díle, tak vás vyvedu z omylu, protože ani tady se jí tedy nešetří. Easton je stále stejný děvkař a rozhodně se za to nestydí. Ale stejně ho mám ze všech bratrů nejradši. Docela mě upřímně děsí vztah dvojčat Royalových a Lauren, protože jestli opravdu mají vztah ve třech, tak je to dost.. no, divný. A dostane se nám i dost podrobných scén, stejně jako v prvním díle, ale víte co? Mě to v tomhle podání prostě baví.


zdroj
Co se týče školy Astor Park - no tedy, jestli taková škola, kde vládnou studenti, nebojí se vůbec ničeho a vše je tam prostě tak otevřené opravdu existuje, tak... se jí asi vyhnu obloukem. Ale zase netvrdím, že v knížce tohle středoškolské drama není zábavné. A někdy taky děsivé. A co je dál děsivé, jsou všechny ty zvraty, které se v rodině Roayalů neustále dějí. Trochu jak z nějaké telenovely, ale dokud toho není až moc, tak vás to prostě baví. A tady se to zatím daří udržovat ve zvládnutelných mezích. A řeknu vám, z toho konce mi spadla brada. K mému štěstí se už dá předobjednat třetí díl a teď už jen musím vydržet to čekání, protože tohle je prostě ultra napínavé. Napětí se s každým dílem jen stupňuje a jsem opravdu zvědavá, co nám přinese pokračování.

Moje hodnocení: 5/5

Taky jste se pustili do této série? Co říkáte na všechny ty šílenosti, co se okolo Royalů dějí? 

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.