1 YEAR WITH BOOKAHOLIC'S KINGDOM

Ahoj!

Sama tomu nevěřím, ale dnes je to přesně rok od založení tohoto blogu. Tímto článkem bych s vámi jen ráda sdílela tuto skutečnost, ze které mám obrovskou radost a zároveň vám poděkovala, že vás za celý rok můj blog navštívilo tolik a dokonce se mi podařilo získat i nějaké pravidelné GFC čtenáře. 

zdroj
Když se dívám na počet zobrazení blogu a jednotlivých článků, opravdu mám problém tomu uvěřit. Blog jsem si založila především proto, že už mě nebavilo nemít si s kým promluvit o knihách, které přečtu a psát recenze mi přišlo jako nejlepší způsob, jak dát světu vědět mé nadšení z knih (ano, buďme upřímní... u mě je to prostě většinou nadšení). Nebyla jsem si jistá, nakolik se moje články budou líbit, ale už jsem dostala spoustu krásných ohlasů, které mi vždycky zlepší den a potvrdí, že to teda asi není tak špatný. Ačkoliv já bych si ty recenze psala asi i jen pro sebe. 

Jak víte, kromě knižních článků se snažím trochu zapojovat i články o filmech a seriálech, které rovněž zbožňuju, ale ty recenze samozřejmě převládají. A docela se mi líbí číslo napsaných recenzí za ten uplynulý rok - 75. Ačkoliv občas nemám tak úplně čas, snažím se opravdu přispívat, jak se dá a ani nevíte, jak mě těší, když vidím, kolik lidí si článek přečetlo. 

Už to nebudu dále prodlužovat, jen vám chci z celého srdce poděkovat, že se sem třeba občas zastavíte a přečtete si nějaký článek, opravdu to pro mě moc znamená. No a budu doufat, že za rok se tu opět sejdeme a nechávám se překvapit, co vše bude v té době jiné. Ale momentálně hodlám pokračovat v mém aktuálním velmi aktivním přispívání a možná zítra se můžete opět těšit na recenzi. 

DĚKUJU, DĚKUJU, DĚKUJU!

Mějte se krásně!


2 komentáře:

  1. K blogovým narozeninám gratuluju. :)) přeju ti, ať ti nadšení nadále vydrží a minimálně další úspěšný blogový rok...

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.