NEW IN MY BOOKSHELF - FEBRUARY 2017

Ahoj!
Doufám, že jste si měsíc plný lásky (alespoň já tak únor beru.. a květen) pořádně užili a nakoupili si nebo dostali nějaké nové knihy. Já samozřejmě ano. Řekla bych, že jsem to teď dokonce i trochu přepískla (6 nových knih) a musím si dát trošku stopku. Achjo, mám problém s tím, že je tolik knih, které bych chtěla mít a přečíst a novinek, které vychází, ale jednak můj rozpočet bohužel není nafukující a pak mi taky trvá, než jsem k nim nakonec vůbec dostanu. Hlavně během školy. No, budu doufat, že si to třeba především o letních prázdninách naženu. Ale teď na ty přírůstky.

První novou knihou, o které už se tady na blogu mluvilo hodně, takže to teď vezmu velmi zkrátka, je Léto na druhý pokus od Morgan Matson. Přesně před rokem jsem si koupila od autorky knihu Amy a Roger: Na cestě a přečetla ji o jarních prázdninách a tak nějak mě popadla chuť si to letos zopakovat s její další knihou. Takže už jsem ji tedy i přečetla a řeknu jen, že se mi strašně moc líbila - na víc vás odkazuju buď na recenzi nebo na článek o přečtených knihách za únor, kde jsem o ní psala víc než dost.
RECENZE





Další knihu jsem si koupila čistě proto, že jsem dokoukala seriál a knížky mě zajímaly a navíc byla opravdu levná. A přestože to není žádný literární skvost, mě se opravdu líbila, především kvůli mým oblíbeným postavám a možnosti strávit s nimi ještě trochu víc času. A rozhodně si ráda přečtu i zbývající dva díly.








Anna and the French kiss od Stephanie Perkins do mé knihovny přibyla kvůli tomu, že jsem ji prostě nikde nemohla sehnat v češtině a byla jsem až moc nedočkavá. Objednala jsme si ji z Book Depository a přišla asi do dvou týdnů. Už jsem ji i přečetla a zase - psala jsem o ní tady už hodně, takže vás nasměruju k recenzi. Můžu jen říct, že angličtina byla úplně v pohodě a příběh byl úplně úžasný a že se děsně těším na další díly.
RECENZE






A ano, ihned jsem si musela koupit druhý díl - Lola a kluk od vedle samozřejmě od Stephanie Perkins. Tak k té vám toho zatím moc neřeknu, jelikož se na její přečtení teprve chystám. Rozhodla jsem se tedy doplnit si zbývající dva díly v češtině, protože přestože ta angličtina byla opravdu naprosto ok, půjdu na ni zlehka. 








Kniha, na kterou jsem se těšila jako malá, pro kterou jsem si okamžitě běžela a kterou právě finišuju - mluvím samozřejmě o Krvavém ostří od Sarah J. Maas, tedy povídkové knize k sérii Skleněný trůn, která celé sérii předchází. Více se o ní rozpovídám v recenzi, ale teď mi zbývá necelých 100 stran do konce a je to opravdu neskutečná jízda. Sice se trochu bojím konce, protože SPOILER-fanoušci vědí, co se stane Samovi-KONEC SPOILERU, ale neskutečně si to užívám.






No a posledním úlovkem, který jsem ulovila poslední den v únoru a opravdu se rozhodovala, zda do ní jít. Jak vidíte, nakonec jsem se rozhodla, že do ní půjdu. Oko za oko od Jenny Han a Siobhan Vivivan. Nejde o to, že bych si ji nechtěla přečíst, protože Jenny Han zbožňuju a přečíst si tuto sérii rozhodně chci, ale spíš jsem přemýšlela nad těmi svými financemi :D No ale tak nakonec ji prostě mám a uvídíme, čeho se nakonec budu muset zříct.







Tak to byly mé únorové přírůstky. V březnu se opravdu pokusím krotit - no prostě musím. Vím asi o dvou knihách, které si určitě koupím (a jednu už mám předobjednanou - scénář k Fantastickým zvířatům), ale doufám, že to bude všechno. No jo, to je ten těžký život bookaholica :) Tak mi držte palce, ať se dokážu zkrotit. Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.