BOOKAHOLIC READ IN FEBRUARY 2017

Ahoj!
Únor je sice nejkratší měsíc, ale mě tedy přišel nějaký extra dlouhý. Když si představím, co všechno se v únoru stalo, ani se mi tomu nechce věřit. A kupodivu jsem na své poměry přečetla docela dost knížek. To asi bylo zapříčiněno především jarními prázdninami, kdy jsem opravdu četla o sto šest, ale i tak je to super pocit. Celkově jsem přečetla 7 knih, což je číslo, které se mi na to, že byla škola opravdu docela líbí. Tak se tedy bez zdržování vrhnu na to.

Už na konci ledna jsem rozečetla knihu Bábovky od Radky Třeštíkové. A samozřejmě jsem ji zrecenzovala, takže to tu nebudu nějak rozpitvávat. Opravdu moc se mi líbila.. I když to je takový nepřesný pojem. Zkrátka na mě velice zapůsobila tím, jak přesně vykresluje krutost reálného života, opravdové chování žen, ale i mužů a nejrůznější možné životní situace, se kterými se bohužel v životě dost často potkáváme.
Kniha má 328 stran a četla jsem ji 5 dní.




Jednou z nejočekávanějších knih pro mě byly Čáry života od Veronicy Roth. Jako velký fanoušek Divergence jsem se na nový Veroničin svět opravdu moc těšila. Dokonce se mi poštěstilo a získala jsem i to skvělý tričko s logem knihy. A jaký je můj verdikt na knihu? No z prvního dílu úlánované duologie jsem naprosto nadšená. Přestože si Veronica opět vytvořila naprosto nový svět se svými vlastními pravidly, pronikla jsem do něj naprosto jednoduše a ihned se do něj vžila. Kromě toho obě hlavní postavy mě dostaly, jak Cyra, tak Akos se od sebe liší v mnoha ohledech, ale zároveň je každý svým způsobem perfektní. Ale co vám budu povídat, přečtěte si knihu sami. A nebo se můžete dozvědět víc v recenzi.
Kniha má 424 stran a četla jsem ji 7 dní.
RECENZE

Jelikož jsem dokoukala Glee (z čehož mi i slzička ukápla), rozhodla jsem se zkusit si přečíst knihy k seriálu. Začala jsme tedy knihou Glee: Jak to začalo od Sophie Lowell. A opravdu se mi to líbilo. Není to žádné mistrovské dílo, ale víte co. Prostě to mý oblíbený postavy, ještě před začátkem seriálu, já prostě nemůžu říct nic jinýho. Ale opravdu to bylo super. Rachel byla stejně panovačná a sebestředná jako v seriálu (hlavně v prvních sériích), ale zároveň dokazovala, že má srdce. Kurt byl v knize taky moje zlatíčko, stejně jako v seriálu. A tak nějak seděly všechny postavy - mrcha Quinn, ne úplně chytrý, ale dobrácký Finn, trochu zvláštní Puck a tak dále. Je pravda, že tyto knihy bych asi doporučila milovníkům seriálu, kteří jsou s postavami obeznámeni a přečtou si knihy především z nostalgie, protože úplně nevím, jak by si knihy užili ti ostatní. Ale já jsem naprosto spokojená.
Kniha má 192 stran a četla jsem ji 2 dny.

Jelikož se v únoru slavil Valentýn, což má já odjakživa ráda, rozhodla jsem si ten měsíc trochu osladit. A to konkrétně sladkými a romantickými knihami. A filmy, ale k tomu více zase v jiném článku. No, Léto na druhý pokus od Morgan Matson asi není přímo tenhle typ knihy, jelikož v ní jde i o smrt (to není spoiler), ale tak romantika je tam taky. A já jsem fakt děsně ráda, že jsem si ji přečetla, protože mě naprosto emociálně vyždímala a zároveň mi dodala hodně energie. Opravdu, tuhle nádheru vám můžu doporučit všemi deseti.
Kniha má 400 stran a četla jsem ji 2 dny.
RECENZE


Pokračovala jsem v romantice teď už opravdovou slaďárnou - Láska jako z filmu od Victoria Van Tiem. Ano, už ten název zavání pořádnou dávkou romantiky. A já jsem si ten příběh naprosto zamilovala. Od hlavní hrdinky, přes zakomponování romantických filmů, které byly na každém kroku až po typické prvky romantické komedie, ale možná i něčeho trochu víc. No řeknu vám, naprosto dokonalá dávka romantiky, která jednou za čas rozhodně neuškodí.
Kniha má 264 stran a četla jsem ji 4 dny.
RECENZE



Poslední romantická kniha trochu vybočuje z řady tím,ž e jde o knihu v angličtině. S těmi ještě nemám zase tolik zkušeností, ale situace se má takhle. Moc jsem si chtěla přečíst sérii Polibek pro Annu, ale jelikož první díl prostě není nikde k sehnání a já už prostě nechtěla čekat, zda ještě někdy bude, představuji vám knihu Anna and the French kiss od Stephanie Perkins, kterou jsem si tedy pořídila v originále a která mě naprosto dostala. Angličtina mi nedělala téměř žádný problém a příběh jsem si dokonale užila. Ach můj Bože, to bylo tak skvělý. Postavy na jedničku, láska na jedničku, problémy na jedničku, prostředí - Paříž, takže co k tomu dodat. Opravdu úžasná young adult záležitost a už se těším na další díly.
Kniha má 372 stran a četla jsem ji 6 dní.
RECENZE

No a měsíc jsem zakončila perfektní jednohubkou do povinné četby, kterou bych si ale přečetla i tak. Malý princ od Amtoina de Saint-Exupéryho. No co k tomu dodat. Spousta z vás knihu jistě přečetla. Někteří si ji zamilovali, někteří ji možná nepochopili, protože to je opravdu obtížné a já si nejsem jistá, zda jsem pochopila vše, co chtěl autor říci. Mám pocit, že po každém přečtení mě kniha obohatí něčím novým. Kromě toho mě taky baví variabilita knihy - menší děti ji mohou brát prostě jako pohádku a když dospějí, pochopí, že jde o mnohem víc. Více se ode mě dozvíte v recenzi, kterou mám napsanou a brzy vyjde, takže tady už své nadšení utnu.
Kniha má 94 stran a četla jsem ji jeden den.


Tak, tolik k mému únoru v knihách. Doufám, že i váš únor byl obohaceny o nějaké knižní poklady, protože ten můj jimi přímo hýří. A už se moc těším na březen - jak na knihy, tak celkově na březen - konečně tu bude jaro!!! Na to se těším už od Vánoc :D Ale k únoru se vrátím ještě ve dvou článcích, které tu budou brzy, takže u těch si s vámi ještě trochu zavzpomínám.

Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.