LÁSKA K NAKOUSNUTÍ (Alexander Stainforth)

Původní název: Láska k nakousnutí
Český název: Láska k nakousnutí
Autor: Alexander Stainforth
Série: -
Počet stran: 272
Nakladatelství: Čas
Překlad: -
Rok vydání: 2017 (CZ)
Žánr: román
Anotace: Co může workoholičce Lauře zkomplikovat život ještě víc než to, že přijde o práci, a tak už není obávaná šéfová? Zamiluje se. Zpočátku to tak sice nevypadá, protože ten otrava jí už podruhé zablokoval vjezd do domu, ale nakonec se z něho vyklube nový soused. Hodně sexy soused. Následuje pozvánka na večeři, první společný den… a Laura má hlavu v oblacích. Nic ovšem není takové, jak se na první pohled zdá, a řada zdánlivých náhod a propletenců na sebe nedá dlouho čekat. Život po vyhazovu snad už nemůže být zábavnější a víc vzrušující. Nebo ano?

Moje recenze: 
Laura žije zdánlivě perfektní život. Od dob, kdy bývala šedou myškou na střední škole se naprosto změnila a teď je z ní drsná šéfka v nakladatelství... No, možná až moc drsná. To je taky jeden z důvodů, proč dostane padáka. A najednou neví, co si počít - má spoustu volného času, který dříve vyplňovala prací, nějaký extra společenský život nevede a od doby, kdy měla posledního přítele už nějaký ten čas uplynul. Že by byl na obzoru někdo nový? Vypadá to tak s příjezdem nového souseda, který Lauru okamžitě okouzlí (dobře, až po tom co ji rozčílí). Začínají se poznávat a vypadá to, že po tolika letech věnovaných práci by se Laura mohla soustředit konečně na svůj vlastní osobní život. Může ale být realita opravdu růžová jako ve filmu? Nebo se v reálu prostě musí něco pokazit?

Láska k nakousnutí je kniha, kterou bychom už podle názvu a obálky zaškatulkovali do sladkých románů pro ženy s perfektní hlavní hrdinkou, která hledá lásku a končí to happyendem. A ano, částečně tu tahle knížka taky zapadá. Ale přesto se mi v té řadě knih něčím vymyká. Tak především tady podle mě hlavní hrdinka rozhodně není zosobněním dokonalosti. Dále tu nenacházím ty až moc přeslazené části, kdy je všechno perfektní, ale všechno je tu tak nějak v perfektní rovnováze. A přestože samozřejmě jisté prvky, které v románech prostě jsou a budou (a všichni je máme rádi) tu jsou, má v sobě tahle kniha něco, čím se liší od té řady jiných knih tohoto žánru. 


zdroj

Když už jsem zmínila tu hlavní postavu, rovnou navážu. K Lauře jsem si vypěstovala takový zvláštní vztah. Tedy, ono vůbec není těžké si ji oblíbit. V některých situacích jsem se s ní i ztotožňovala. Ale když nasadila tu masku drsné a nemilosrdné šéfky, dokázala mě malinko vyděsit. Ale to mi vůbec nevadilo, právě naopak. Bylo naprosto fascinující, jak dokázala ukazovat své dvě strany a přitom si vždy myslela, že dělá správně. A rozhodně bych řekla, že ačkoliv se sebou velkou změnu provedla už dřív, během událostí této knihy se dokázala zase trochu posunout a změnit se. To víte, vyhazov a nový objev dělá divy.

No a onen nový objev, tedy Lukáš - páni, co k němu říct? Že je dokonalý? Úžasný? Že bych ho brala i s úrokama? No, snad jste pochopili. Jo, Lukáš je prostě zlatíčko. To mi k němu sedí nejvíc. Není to žádný bad boy, právě naopak. Celou dobu mi připadal jako neobyčejně hodný člověk, který se do Laury opravdu upřímně zamiloval a ona by si nemohla nikoho lepšího ani vymyslet. A taky vypadal naprosto famózně. To jen tak mimochodem, kdyby toho ještě nebylo dost. 

Co se týče chemie mezi hlavním duem, fungovala bezvadně. Jak už jsem zmiňovala a jak už to tak bývá, samozřejmě vše nebylo bezproblémové, ale tihle dva mají prostě něco, co je tvoří pro sebe jako stvořenými. Každý toho druhého může nějakým způsobem změnit a něco ho naučit a je prostě krása to pozorovat. A abych nezapomněla, kromě Lukáše a Laury jsou tu samozřejmě i jiné postavy. Mě naprosto dostal především jedenáctiletý Tomáš, syn Lukášova bratra. Neměl sice až tolik scén, kolik bych ideálně brala, ale vždy, když byl na scéně, stálo to za to. A stejně tak jsem si oblíbila i jeho otce Radima. Ti mě prostě vždycky dokázali rozesmát.


zdroj


Jo, smála jsem se u knihy hodně. Tím pro mě činí perfektní čtení pro dobu, kdy se prostě fakt potřebujete zasmát. Kromě toho si pro nás autor připravil taky několik zvratů, které příběhem dokázaly docela zamávat, což jsem rozhodně taky uvítala. A celkově zkrátka nemůžu říct nic jiného, než že jsem si knihu naprosto užila. Dala mi přesně to, co jsem očekávala - skvělý, ale ne přeslazený romantický příběh se spoustou humoru, skvělých postav a hlavně - dokázala, abych se do příběhu úplně ponořila a na chvíli zapomněla na všechno ostatní. A to je na knize vždycky to nejlepší.


Moje hodnocení: 5/5


Děkuji autorovi za zaslání recenzního výtisku. Knihu si můžete zakoupit tady.


Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.