UNITE ME (Tahereh Mafi)

Původní název: Unite Me
Český název: -
Autor: Tahereh Mafi
Série: Shatter Me #1,5, #2,5
Počet stran: 197
Nakladatelství: Harper Teen
Překlad: -
Rok vydání: 2014 (EN)
Žánr: dystopie, young adult, romance
Anotace: Perfect for fans of Tahereh Mafi’s New York Times bestsellingShatter Me trilogy, this book collects her two companion novellas,Fracture Me and Destroy Me, in print for the first time ever. It also features an exclusive look into Juliette’s journal and a preview of Ignite Me, the hotly anticipated final novel of the series.
Destroy Me tells the events between Shatter Me and Unravel Me  from Warner’s point of view. Even though Juliette shot him in order to escape, Warner can’t stop thinking about her—and he’ll do anything to get her back. But when the Supreme Commander of The Reestablishment arrives, he has much different plans for Juliette. Plans Warner cannot allow.
Fracture Me is told from Adam’s perspective and bridges the gap between Unravel Me and Ignite Me. As the Omega Point rebels prepare to fight the Sector 45 soldiers, Adam's more focused on the safety of Juliette, Kenji, and his brother. The Reestablishment will do anything to crush the resistance . . . including killing everyone Adam cares about.

Moje  recenze:
Pokud jste četli a jste fanoušky série Roztříštěná, knihy Destroy me a Fracture me, které můžete mít jako já dohromady v knize Unite me by vám neměly uniknout. Bohužel není a zřejmě ani nebude český překlad, ale já vás mohu ujistit, že angličtina v této knize vůbec není nějak složitá. Unite me byla má první kniha v angličtině a byla jsem velmi překvapená, jak dobře a jednoduše se mi četla.

zdroj
Proč si přečíst tuto knihu? Dokáže vám mnohem lépe osvětlit myšlenky dvou důležitých postav série - Adama a Warnera. Především tedy Warnera, protože to, že je Adam debil už snad víme všichni. A kromě toho jsou v knize úryvky z Juliettina deníku, který si vedla, když byla zavřená, předtím než poznala Adama a Warnera. No a to je něco, co jsem si samozřejmě taky ráda přečetla.

“I’ve never read anything like this before. I’ve never read anything that could speak directly to my bones.”

První část - Destroy me - se zaměřuje právě na méh milovaného Warnera. Warnera jsem měla ráda odjakživa, ale po tom, co jsem měla v  této knize možnost prozkoumat všechny kouty jeho mysli a jeho styl uvažování, ho mám ještě radši. On je prostě neuvěřitelně fascinující postava. No a ve Fracture me, které se zaměřuje na Adamovy myšlenky, jsem se jen utvrdila v tom, jak strašný je to blbec. Já už prostě nemám víc slov. Jediné, co se mi na něm trochu líbí je jeho vztah k bratrovi, ale ani to není úplně podle mých představ. Kažopádně nelituju přečtení Fracture me, líbilo se mi to, protože už mi prostě dělá radost proklínat Adama :D A navíc to tam výrazně zachraňov al můj oblíbený Kenji.

zdroj

Unite me určitě doporučuju všem fanouškům této série. Obzvlášť těm, kteří jako já zbožňují Warnera a nesnáší Adama, neboť tahle knížka vám  dá možnost oba více prozkoumat a utvrdit se v názorech na ně.

Moje hodnocení: 5/5

Četli jste sérii Roztříštěná a c hystáte se na Unite me? A jak jste na tom celkově s knihami v angličtině?

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.