NEW IN MY BOOKSHELF - AUGUST 2016

Ahoj!
Další z měsíčních shrnutí - knihy, které jsem si v uplynulém měsíci koupila. Dříve jsem si klidně celý měsíc žádnou knihu nekoupila, nicméně v poslední době čím dál tím víc propadám bookaholictví a mám pocit, že neustále potřebuju nové knihy.. Takže to nakonec dopadá nějak následovně.

V první objednávce z Martinus.cz, na kterou jsem čekala téměř měsíc, mě čekaly dvě knihy. První z nich je Moře klidu od Katjy Milay, které bylo za prvé ve slevě a za druhé už dlouho na mém wishlistu, tak jsem ho přihodila do košíku. Ještě jsem ho nečetla, ale v brzké době se na něj chystám a moc se na něj těším. Ale hlavní knížka, kvůli které jsem objednávku dělala, bylo Unite me od Tahereh Mafi. Tuto knihu jsem měla v merku už hodně dlouho, protože celou sérii jsem přečetla už před opravdu dlouhou dobou. No a na doplňkové knihy Fracture me a Destroy me jsem se strašně těšila. A tak jsem sebrala odvahu a objednala, přečetla a dokonce i zrecenzovala svoji první knihu v angličtině. A jak se mi líbila, se dozvíte v recenzi.


Jeden den jsem potřebovala na nějaké pochůzky do města a neobešlo se to bez knih. Pro první jsem si tam přímo šla, čekala na mě na zásilkovně. Mám na mysli všemi milovanou Vampýrskou akademii od Richelle Mead. Já tuto sérii bohužel ještě nečetl, ale už dlouho si ji přečíst chci a když jsem zjistila, že jsou všechny díly v takových velkých slevách, pomalu začínám s objednáváním celé série. A vy, kteří po sérii taky pokukujete, rozhodně kupujte, protože VA za nějakých 60 korun se fakt vyplatí :) A mimochodem, první díl objednávejte rychle, protože já ho skladem našla jen na jednom eshopu (kosmas.cz) No a druhou knihu jsem ulovila v Neoluxoru. A v podstatě jsem si pro ni taky šla, protože na druhý díl Skleněného trůnu jsem se prostě nemohla dočkat. Ano, odnesla jsem si Půlnoční korunu od Sarah J. Maas. Pokud jste četli mou recenzi, tak víte, že jsem ji už i přečetla, a že to bylo naprosto epické.


No a vrháme se na poslední, největší a nejdražší objednávku, kterou jsem provedla na bux.cz.. Tu tvořily dvě levné knihy, které jsem tam prostě nemohla nechat a naopak dvě poměrně drahé knihy, které jsem ale taky nutně potřebovala. Takže tady jasně vidíte pokročilé stadium bookaholictví. No, radši přejdeme ke knihám. První levnou knihou byl Mrazivý polibek od Richelle Mead, druhý díl Vampýrské akademie. K tomu není co víc říct. No a druhou ještě levnější knihou, za pouhých 40 korun, byla kniha Milníky na mé cestě od Miley Cyrus. V poslední době jsem na svůj wishlist přidala hodně životopisů celebrit, které mám ráda. Většina jich je sice v angličtině a tím pádem poněkud dražší, ale najde se i pár v češtině a dokonce i pár ve výprodeji, jako tato. Ještě jsem ji nečetla, ale jsem na ni moc zvědavá, protože Miley mám fakt ráda. 


A teď ta poněkud dražší část objednávky. Jedná se o dvě knihy od Sarah J. Maas a to třetí díl Skleněného trůnu, Dědička ohně a její kniha z další série, Dvůr trnů a růží. Na Dědičku ohně jsem se strašně moc těšila a tak není divu, že jsem ji před pár dny i přečetla a recenze je taky na blogu. Já jsem z tohoto dílu naprosto paf a brousím si zuby (a šetřím peníze :D) na další díl, který naštěstí brzy vychází. A Dvůr trnů a růží jsem prostě potřebovala, protože s tím, jaké jsou na sérii recenze, se na ni už dlouho těším. A navíc - je to retelling mé oblíbené pohádky a navíc od mé nové oblíbené autorky, takže se na ni snad v brzké době vrhnu. A mimochodem, knihu kterou bych tu tak okrajově ještě zařadila, je Harry Potter a prokleté dítě, které jsem si už předobjednala u Martinusáků a na konci září mi přijde. Takže více o ní v příštím článku tohoto typu.

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.