NEW IN MY BOOKSHELF - JULY 2017

Ahoj!
Ani prázdniny mě nezastaví v nakupování knih. Sice nechodím denně kolem knihkupectví, ale přesto si ke mně pár knih cestu našlo. A já to nebudu prodlužovat a rovnou se na ně vrhnu.

Po dočtení Cinder jsem měla rozhodně okamžitě v plánu dokoupit si sérii, abych v ní mohla pokračovat. A když navíc byly slevy na knihy a poštovné na Albatrosu zdarma, neváhala jsem tuto akci využít právě s Měsíčními kronikami. Cress už jsem měla doma, takže jsem si dokoupila druhý díl Scarlet a čtvrtý díl Winter. Ještě mi ze série zbývají dvě knihy, ale ty zase někdy příště. Scarlet jsem dokonce i přečetla a byla jsem opět naprosto nadšená. Ale už jsem o ní na blogu mluvila dost, takže vás odkážu ne recenzi. DODAT ODKAZ A opravdu se těším, až se dostanu k dalším dílům.

Jelikož jsem v červenci přečetla knihu Falešný polibek od Mary E. Pearson, rozhodla jsem si koupit i této knize předcházející e-knihu Morrighan. A rovnou jsem ji i přečetla. Vůbec jsem nečekala, že taková krátká novela bude až taková bomba. Byl to nádherný příběh o zakázané lásce, která však neztrácela naději. Více jsem se o ní rozepsala v přečtených knihách za červenec a nerada bych se opakovala, takže vás odkážu tam. Ale Morrighan rozhodně stojí za přečtení.





Následují dvě knihy, které jsem si předobjednala hned, jak to šlo. První je mnou velmi očekávaná kniha Letní dny a noci: Dvanáct prázdninových políbení, kterou dala dohromady Stephanie Perkins, ale svými povídkami do ní přispělo dohromady samozřejmě 12 autorů. Mám v plánu se k ní dostat co nejdříve a jelikož právě mají být opět typická letní vedra, myslím, že nastala nejlepší doma. Zimní verze se mi ohromně líbila, tak snad nezklame ani ta letní. A další předobjednanou knihou je Prokletý princ od Erin Watt, tedy pokračování Papírové princezny, která se mi moc líbila a pokračování mě samozřejmě nemine. Nečekaně jsem ji přesně na konci měsíce už stihla i přečíst a byla to naprostá bomba, určitě čekejte recenzi.

To byly knihy, které do mé knihovny přibyly v červenci. Ale už v červenci jsem učinila pár předobjednávek, kdy mi však knihy přijdou později - některé v srpnu nebo v září a jedna, na kterou se opravdu těším až v březnu - předobjednala jsem si totiž novou knihu Tahereh Mafi do série Jsem roztříštěná s názvem Restore me, na kterou rozhodně nebudu čekat až do českého překladu. A ještě podepsaná verze! Mám opravdu obrovskou radost. Na tuhle krásku si však všichni budeme muset ještě chvíli počkat, ale já už teď vím, že v srpnu mi taky přibude pár skvělých knih. Tak zase za měsíc. Mějte se!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.