MARRY, KISS, CLIFF TAG | HUMBOOK

Ahoj!
Jistě jste všichni zaznamenali Humbook - knihomolský festival, který se letos bude konat už podruhé a právě teď ovládá celou young adult knihomolskou scénu. A pohltil taky mě. Loni jsem na Humbooku sice nebyla, ale letos v říjnu se na něj rozhodně chystám, už kvůli mé oblíbené Jenny Han, která tam bude (a do té doby si rozhodně přečtu taky Šepotání od A. G. Howard, která se tam dostaví též). No a jelikož si Humbook připravil pro knihomoly jejich verzi marry, kiss, cliff tagu a já se rozhodla také zapojit prostřednictvím článku. Je to tag, který jsem sama měla rozhodně někdy v plánu a tohle je perfektní příležitost. Z jejich dlouhého seznamu jsem si tedy vybrala jen postavy z knih, které jsem přečetla, protože u jiných by tento tag úplně neměl cenu (a teď mám ještě větší depku z toho, kolik knih si určitě musím ještě přečíst) a pustila se do losování. So here we go!

První vylosovanou trojicí je Kai z Měsíčních kronik, Rhysand ze Dvora trnů a růží a Nicholas z Pasažérky. Myslím, že nikoho nemůže překvapit, když si vezmu Rhysanda. Rozhodně nejsem jediná, protože Rhysand je prostě jediný svého druhu.. Děsne ho Feyre závidím, ale zároveň moc dobře vím, jak dokonalí spolu jsou. A nastává těžké rozhodování. Obě knihy, Cinder (z Měsíčních kronik jsem zatím četla jen Cinder, tak doufám, že v průběhu série se Kai nějak nezmění k horšímu) i Pasažérku jsem přečetla docela nedávno... A asi bych nakonec políbila Kaie. On je strašně hodný a prostě zlatý, ale zároveň opravdu moudrý a na konci Cinder mi ho bylo fakt líto.. A ač mi to neskutečně trhá srdce, protože Nicholase jsem si oblíbila taktéž, bohužel se nedostal do úplně výhodné trojice a padá z útesu.


Tedy... další los se mi úplně nevydařil.. Tamlin ze Dvora trnů a růží a Adam z Jsem roztříštěná, dvě postavy, které fakt nemám ráda a Akos z Čár života, který je prostě jen... v pohodě. No... takže můj verdikt je, že Akose si beru, protože z těch tří je suverénně nejlepší. A teď co? Ok, sice bych se musela hodně přemáhat, ale políbila bych nejspíš Tamlina.. Když nic jinýho, tak aspoň vím, že je fakt hezkej a ačkoliv ho nikdy nebudu mít ráda, vždycky budu vděčná (SPOILER K ACOWAR!!-->) za to, že pomohl v ACOWAR vzkřísit Rhysanda. (KONEC SPOILERU) No a Adama mileráda shodím z útesu. Já myslím, že jsem poměrně tolerantní, ale sorry kámo, tebe prostě nebudu mít ráda nikdy.




Třetí skupinka se asi docela vyvedla... Tobias alias Čtyřka z Divergence, Peter ze Všem klukům, které jsem milovala a Riley z Kronik Kaninů. Mám teda trochu potíž vybrat si, koho si vezmu a koho políbím... Jejda, to je fakt těžký.. No dobře, nakonec bych si tedy vzala Petera, protože je prostě nejlepší. Asi tisíckrát jsem si přála být na místě Lary Jean a fakt bych si s ním dokázala představit život... Konec snění. Tobiase bych bez přemýšlení políbila. That's it. A Rileyho mám sice docela ráda, ačkoliv z něj nijak nešílím, nicméně v porovnání s těmito dvěma prostě letí z útesu.



Velmi zajímavé trio.. Jeřáb ze Skleněného trůnu, Edward ze Stmívání a Warner z Jsem roztříštěná. Takže, koho si vzít? Edward nebo Warner, Edward nebo Warner, Edward nebo Warner??? Uff... Já fakt nevím.. Tak nakonec si teda vezmu Edwarda a políbím Warnera, ale klidně by to mohlo být i naopak.. Tohle je pro mě fakt těžká volba. A zbyl nám Jeřáb. Upřímně, zatím jsem ho ještě nezačala úplně zbožňovat. Nejdřív jsem ho fakt neměla ráda, to se následně změnilo, ale pořád čekám na chvíli, kdy mě fakt přesvědčí o své úžasnosti. Takže ho bohužel shodím z útesu.


Vypadá to, že jsem si vylosovala dvě postavy ze stejné série - Maxona a Aspena ze Selekce.. A k nim ještě Doriana  ze Skleněného trůnu. A opět těžká volba s tím, koho si vzít.. Maxona a Doriana naprosto miluju... Prostě mám vždycky crushe na prince, no. Dooobře, takže nakonec má volba padla na Doriana, kterého bych si vzala. Já ho miluju prostě od první chvíle a po tom všem, co se mu přihodilo.. no, mám ho čím dál radši. A Maxona bych teda políbila. A to velmi ráda.. No a Aspena prostě shodím z útesu. Nikdy jsem ho neměla moc ráda, ačkoliv v První se to trochu zlepšilo.. Ale prostě bye bye.




No a poslední trojka zahrnuje Étienna z Polibku pro Annu, Luciena ze Dvora trnů a růží a Chaola ze Skleněného trůnu. Hm, hm, hm... Po těžkém uvažování si nakonec beru Luciena. Mám ho ráda od první chvíle a pokud bude některá z dalších knih série zaměřená víc na něj, budu skákat radostí do stropu. Bez debat políbím Étienna. Klidně bych si ho i vzala, ale tak aspoň něco. Zbožňuju ho. A Chaola docela bez výčitek shodím z útesu. Já ho prostě nikdy nedokázala mít úplně ráda, ačkoliv jsem se fakt snažila. Každopádně na Tower of Dawn, novelu o Chaolovi, se opravdu moc těším.




Tak to byl můj marry, kiss, cliff tag. A já jsem opravdu zvědavá, jak byste se rozhodli vy. Takže máte-li blog nebo třeba točíte videa, rozhodně s tagem neváhejte. A  nebo stačí do komentářů napsat vaše rozhodnutí o mnou vylosovaných trojicích. A doufám, že co nejvíc z vás na letošní Humbook dorazí! Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.