JUNE 2017 IN MOVIES

Ahoj!
Máte někdo stejný problém jako já? Tolik filmů, které byste chtěli vidět, že nevíte který dřív? A zároveň tolik svých oblíbenců, na které byste se taky chtěli znovu podívat? No, jsem zvědavá, jak to budu řešit. Nicméně v červnu jsem tedy zhlédla 6 filmů a dokonce jsem jednou byla v kině na velmi očekávaném filmu. Je sice pravda, že s článkem přicházím trochu později, než je u mě zvykem, ale hlavně, že jsem tu Tak jdeme na to.


Začneme tedy tou návštěvou kina. S kamarádkou jsme velké fanynky Pirátů z Karibiku, a tak když se vrátili s dílem Piráti z Karibiku - Salazarova pomsta, nemohli jsme si jej nechat ujít. Dokonce jsem kamarádku přesvědčila, aby se mnou šla na verzi s titulky. A bylo to prostě skvělý! Nejlepší byl jako vždycky Johnny Depp v roli Jack Sparrowa, na kterého jsem se taky nejvíc těšila. On je prostě nepřekonatelný. Ale ani děj rozhodně nepokulhával. Syn Willa, který se snaží svého otce zachránit? Ano, prosím! Nový záporák Salazar byl taky naprosto skvělý. K tomu nová love story, návrat Willa a Elizabeth (i když ta se tam tedy mohla projevit trochu víc) a já jsem nejspokojenější... Jo a ještě Jack♥
Film Všechno nebo nic byl v době, kdy vtrhl do kin docela velkým hitem.
A tak jsme si se sestrou řekly, že se na něj konečně taky podíváme. A jo, bylo to skvělý. Smála jsem se prakticky pořád (ok, v těch vážnějších scénách ne, ale těch vtipných tam bylo fakt hodně). Šlo samozřejmě o lásku a příběh to byl opravdu skvělý a výborně herecky zvládnutý. A opravdu hodně mě překvapil konec, který je v těchto filmech poměrně nezvyklý. No, nějak už nevím co k filmu dodat. Bavila jsem se celou dobu, nechyběly ani dojemné scény a byl to prostě skvělý český film. A mimochodem, naprosto miluju tu písničku k filmu.
Konečně, konečně, konečně jsem si taky pustila film Psí poslání. Knihu jsem četla už před nějakou dobou a moc se mi líbila. No a film to jedině zlepšil. Byl. Prostě. Dokonalý. Byly v něm sice nějaké odchylky od knihy, ale klíčové scény zůstaly zachovány a někdy prostě nešlo nebrečet. Možná mi film přišel dokonce dojemnější než kniha, protože vidět to všechno bylo prostě neskutečné. A k tomu ten konec... Ano, tento film fakt musíte vidět.
Film, na který jsem se chystala ještě déle, doslova několik let, bylo The Bling Ring. Upřímně jsem se na něj chtěla podívat prostě čistě kvůli Emmě Watson, kterou prostě miluju. Ale zaujal mě i samotný film, který trochu připomíná spíš dokument - je podle skutečných událostí a jde o partičku teenagerů, kteří se vloupávají do domů celebrit, kde kradou vše, co se jim zrovna zalíbí. A podle mě se to vážně povedlo. Sice jsem většinu času měla chuť tam všechny vyfackovat, což k tomu prostě patří, ale zároveň jsem si nějakým způsobem ty jejich dobrodružné vpády do domů celebrit a jejich neustálé užívání si užívala taky (ne že bych tedy něco takového měla v plánu, to určitě ne :D) A zrovna Emma hrála teda pořádnou mrchu, kterou jsem v určitých chvílích měla vážně chuť zaškrtit, protože jsou věci, který na lidech prostě fakt nesnesu.. Takže za mě určitě super oddychová i poučná podívaná.
Už dlouho mám v plánu článek o mých oblíbených animovaných seriálech, ke kterému se snad už teď o prázdninách dostanu, ale už teď říkám, že naprosto miluju seriál Max Steel. Prostě ho miluju. A proto jsem se rozhodla podívat na filmovou verzi tohoto seriálu, na kterou jsem byla vážně zvědavá. A nakonec se mi to fakt líbil. Je jasné, že nemohlo jít úplně o přepracování celého seriálu, protože ve filmu není tolik prostoru na vše, co se stalo v seriálu, ale byl tu takový základ, jak se Max dozvěděl, kým je, co se stalo s jeho otcem, setkal se se Steelem a samozřejmě bojoval proti záporákovi. Některé věci tu byly sice trochu pozměněné, ale to mi nevadí. Fakt jsem si film užila a především se teď musím konečně podívat na druhou sérii seriálu.
No a úplně posledním "filmem" bylo po 14 letech krátké "pokračování" filmu Láska nebeská s názvem Red Nose Day Actually. Páni, to bylo tak skvělý! Já sice film neviděla před 14 lety (poprvé tak před čtyřmi), ale přesto bylo tak úžasný znovu se shledat se všemi postavami, vidět, jak se změnily a třeba si zopakovat ikonické scény. Dle mého se tenhle short film fakt povedl a jsem opravdu ráda, že něco takového vzniklo. A puká mi srdce, že už součástí filmu nemohl být Alan Rickman (RIP)




Tak to by bylo ode mě. Jaké filmy jste viděli v červnu vy? Doufám, že jsou tu taky nějací fanoušci Pirátů, kteří si nenechali ujít nový díl a v tom případě mi určitě napište, jak se líbil vám. A já jsem zvědavá, jaké filmy mi nabídne červenec. Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.