BOOKAHOLIC READ IN OCTOBER 2016

Ahoj!
Je neuvěřitelné, že už jsou dva měsíce ze školního roku za námi. Vážně, neuvěřitelně rychle to utíká. Ale zároveň už zbývají jen necelé dva měsíce do mých milovaných Vánoc, na které se neskutečně těším, čili mi to utíkání času ani tak nevadí.. Zatím :) No ale přejděme k jádru článku. Dnes tu pro vás samozřejmě mám přehled knih, které jsem v říjnu přečetla. Ale řeknu vám, je to bída. Budu se opakovat, ale opět je důvodem škola. V říjnu jsem zažila jeden naprosto šílený školní týden, který se snad opravdu nebude opakovat, a prostě přestože se mi všechny přečtené knihy moc líbily, trvalo mi prostě moc dlouho, než jsme je přečetla. Přečetla jsme tedy pouhé 3 knihy a upřímně doufám, že v listopadu to snad už bude lepší :)

První přečtenou knihou je Volba od Nicholase Sparkse. Pokud jste četli mou recenzi, víte, že jsem byla z knihy naprosto unešená. Příběh byl nádherně romantický, s pořádnou dávkou dramatu, jak jsme u Sparkse zvyklí, byl hodně na zamyšlení, postavy jsem si oblíbila a zkrátka jsem nenašla jedinou výtku. Více v recenzi :)
Knihu jsme četla 7 dní.
RECENZE





Další knihu jsem měla půjčenou od sestřenice jsem za to nesmírně vděčná. Jde o knihu Inferno od Dana Browna, čtvrtou knihu ze série o Robertu Langdonovi a zároveň první, kterou jsem ze série přečetla. A víte co? Jsem přesvědčená, že si přečtu i předchozí tři knihy. Jo, takhle moc mě kniha zaujala. Což je opravdu velké překvapení, vzhledem k tomu, že jsem do ní moc velké naděje nevkládala. Dan Brown měl příběh promyšlený do nejmenšího detailu, postavy měl velmi dobře "rozpitvané" (tím myslím to, že si dal opravdu záležet na složitosti jejich povah a zároveň to nebylo přehnané). Zároveň mě kniha celou dobu něčím překvapovala a to už je opravdu umění. Nedovedu si představit, kolik práce musela Brownovi kniha dát, ale rozhodně vše stálo za to.
Knihu jsem četla šíleně dlouhé 2 týdny, ale kniha za to opravdu nemůže, četla se skvěle.
RECENZE

Třetí přečtenou knihou byl naprosto náhodný nález v knihovně - Levandulová zahrada od Lucindy Riley. Moc se mi zalíbila podle obálky, tak jsme ji zkusila. A rozhodně nelituju. Ze začtku jsem si tím sice nebyla tak jistá, ale později mě moc chytla a moc se mi líbila. Obsahuje dvě dějové linky - jednu ze "současnosti" (rok 1999) a druhou z období druhé světové války. Vše propojují dvě rodiny, které mají spoustu zajímavých členů. Nechci tu psát celý příběh, to si nechám na recenzi, která rozhodně brzy bude. Ale kniha se mi opravdu moc líbila (a ta obálka je nádherná).
Knihu jsem četla 9 dní.



Na konci října jsem začala číst ještě jednu knihu, ale tu už budu počítat do listopadu. Takže to by bylo vše. Opravdu se moc stydím, ale já dělala co mohla, to škola mě jaksi nenechala číst tak moc, jak bych chtěla :) Tak mi v listopadu držte palce. Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.