SEPTEMBER 2016 IN MOVIES

Ahoj!
V dnešním článku se společně podíváme na to, které filmy jsem v září viděla a jak se mi líbily. Přestože jsem měla pocit, že moc filmy nestíhám, kupodivu jich nakonec zas tak málo není. Nicméně na konec přidám ještě takový bonus, který částečně spadá ještě do článku s filmy, které jsem viděla v létě - a to rewatche. Už jsem totiž minulý článek nechtěla ještě víc prodlužovat tím, že bych ho obohatila i o filmy, které jsem viděla už poněkolikáté, ale tady těch filmů není takové množství a já bych se ráda podělila i o tyto mé srdcovky. Takže se teď pojďme na chvilku přesunout u knižního světa do filmového a na závěr mi určitě nezapomeňte napsat o vašich zářijových filmech.. Nebo prostě o jakýchkoliv filmech.

Dámy a pánové, naprosto upřímně se přiznávám, že za celý svůj dosavadní život jsem až do této chvíle neviděla Hříšný tanec. Nemělo to žádný speciální důvod, zkrátka jsem to nějak ještě nestihla. Nicméně, když film nedávno dávali v televizi, považovala jsem za povinnost konečně ho zhlédnout. Samozřejmě jsem nějakou hrubou představu o ději měla, protože tomu se prostě u takhle slavných filmů nevyhnete. A i mě, jako spoustě dalším lidem, se film ohromně líbil. Hlavní postavy byly úžasné, láska, kterou si k sobě našli přes tanec byla strašně romantická a prostě... jo, taky bych to chtěla zažít :) A samozřejmě - ikonickou píseň s ještě ikoničtější zvedačkou naprosto miluju.
V minulém dílu této série článků jste mohli si mohli všimnout, že jsem v létě viděla film Želvy Ninja. No a teď jsem se konečně dostal i k Želvám Ninja 2. A v podstatě nemám co říct, abych se neopakovala. Želvy jsou prostě moje seriálová srdcovka a za filmy jsem byla moc ráda. No a první i druhý díl se mi moc líbilo - i tento díl byl plný akce, želvího humoru, super záporáků a konečně jsem se dočkala i toho hrůzostrašnýho "chlapíka" bez těla, co vypadá jako mozek a na jehož jméno si teď fakt nevzpomenu. A teda, ten byl ve filmu fakt hrůzostrašný :)
Možná jste si všimli, že aktuálně v televizi o víkendech vysílají všechny tři díly Pána prstenů. A ani tuto populární sérii jsem ještě neviděla a bohužel ani nečetla. Ráda si sice nejdřív přečtu knihu a poté až zhlédnu film, ale nevím, kdy se ke knihám dostanu a když už mám možnost vidět film na velké obrazovce, tak toho využívám. A tak jsem se koukla na Pána prstenů - Společenstvo prstenu. Zrovna jsem byla nemocná, takže jsem neměla na práci nic lepšího než se léčit v posteli, čili se mi tohle pěkně hodilo. No a film se mi strašně moc líbil. Já mám prostě ráda fantasy a protože miluju Harryho Pottera, tak nějak jsem si byla jistá, že se mi bude líbit i Pán prstenů (ačkoliv to spolu kromě žánru nemá nic společného, ale ok, tohle je prostě moje divná logika). Miluju hobity, Frodo je skvělý, Gandalf mi celou dobu připomínal Brumbála (dobře, další spojitost s HP), místo Boromira jsem pořád viděla Neda Starka z GoT, ale byla to úplně dokonalá fantasy jízda. A už se nemůžu dočkat druhého dílu.
Film, který jsem viděla přesně v poslední zářijový den, je Svátek matek. Na ten jsem chtěla jít už v květnu do kina, ale bohužel mi to nějak nevyšlo. Nicméně teď jsem se konečně na tento film, na který jsem se neskutečně těšila, podívala. Lákalo mě na něm spousta věcí - Jennifer Aniston, Julia Roberts, Shay Mitchell a další skvelé herecké obsazení, režisér Garry Marshall, jehož filmy úplně miluju (např. Deníky princezny, Na svatého Valentýna a další skvělé filmy) a trailer byl skvělý a sliboval fakt hodně. No a samotný film byl ještě stokrát lepší. Bylo to přesně takové, jaké jsem to čekala - neskutečně vtipné, smála jsem se fakt téměř nonstop, bylo to i dojemné, částečně i poučené a jedním slovem dokonalé. Doporučuju, pokud toužíte po dvou hodinách zábavy, problémů jiných lidí a třeba nasbírání inspirace pro svátek matek :)
A co teď? Samozřejmě animáky, protože ty tu prostě nemůžou chybět. Film Kung Fu Panda jsem viděla už několikrát a úplně ho zbožňuju. No a konečně jsem se rozhodla podívat i na Kung Fu Panda 2. Haleluja! A i druhý díl byl úplně skvělý. Poa totálně žeru, stejně jako jeho pandí humor. Příběh byl taky skvělý, samozřejmě nechyběl zase jiný záporák a líbilo se mi, jak jsme v podstatě s Poem hledali jeho pravou rodinu. Přesto u mě stále vede první díl, protože to je prostě bomba, ale tak to mám u většiny filmových sérií, že první díly jsou prostě nej (až na několik významných výjimek). Ale i tak byl tenhle animák skvělý a moc se těším na třetí díl,, který byl letos v kinech.
Jak už jsem se zmiňovala, byla jsme teď chvíli nemocná. A jak už jsem zmiňovala na blogu, zbožňuju Barbie filmy. Loni, když jsem byla nemocná, nějak mě popadla chuť jet si maraton Barbie filmů a viděla jsem jich fakt hodně. Teď jsem sice nejela úplně maraton, ale prostě už jen tak ze zvyku jsem se podívala na dva Barbie filmy. A šlo zrovna o takové ty pohádkové, které mám nejradši. Prvním bylo Barbie - Princezna z ostrova. To byl prostě nádherný příběh o princezně, která ještě neví, že je princeznou, žije na ostrově se zvířaty, jejichž řeči rozumí (tohle mi trochu připomínalo Knihu džunglí), zamiluje se do ní krásný princ, který si má ale vzít jinou princeznu, jejíž matka dělá vše proto, aby její dcera byla královnou a aby znepříjemnila život naší hlavní hrdince a takové ty další klasické pohádkové prvky. Ale bylo to prostě úžasné. Já si nemůžu pomoct, Barbie filmy a pohádky celkově, to je prostě moje.
No a druhý Barbie film, mě tak trochu přenesl do zimního a vánočního období, protože měl přesně tuhle atmosféru. A šlo o Barbie v Louskáčku. Tohle bylo doslova kouzelné, pohádkové a opět, přesně něco pro mě. Šlo zkrátka o příběh dívky jménem Clara, která dostane figurku Louskáčka, která obživne a náhodou se přenese i s Clarou do pohádkové světa, kde žije. Z Louskáčka se vyklube zakletý princ a spolu s Clarou a dalšími postavami zachraňují jeho království. Nemám co víc říct, prostě další skvělá Barbie pohádka. A jak jsem zjistila, taky úplně první Barbie film. A hned první je takhle skvělý.



REWATCHE
Tak a jak jsem slíbila, podělím se s vámi i o pár filmů, které jsem viděla poněkolikáté. Jak víte, miluju Harryho Pottera. A to jak knížky, tak filmy, viděla jsem je mockrát. No a někdy v srpnu jsme si se sestrou řekly, že vždycky když budeme samy doma, podíváme se postupně na všechny díly. Ale já měla podmínku, že se budeme dívat v angličtině, protože jsem je v originálním znění ještě nikdy neviděla a fakt jsem po tom toužila (a ano, je to ještě lepší). Harry Potter a kámen mudrců - nevím, co k filmům napsat, kromě toho, že je prostě miluju. První díl, jak film, tak i knížka, je prostě ještě takový pohádkový, je to zkrátka úvod do tohoto kouzelného světa, seznámení s postavami, no zkrátka nádherný úvod.
Harry Potter a Tajemná komnata je svým způsobem stále ještě dost podobný. Pořád ještě není tak temný, hlavní postavy jsou stále ještě děti a má to prostě ještě to své pohádkové kouzlo. A záhdau a hledání Tajemné komnaty prostě miluju. Harry Potter a vězeň z Azkabanu je jeden z mých nejoblíbenějších dílů. Je to takové skok - po dvou umírněnějších dílech je to najednou nějaké mnohem temnější. Ale to právě miluju. Sestra se na film dokonce dlouho nechtěla podívat, protože se bála :D Ale teď ho máme obě rády, zbožňuju Lupina a vlkodlaky, samozřejmě Sirius Black je správně temný a skvělý a mám tady hrozně ráda Hermionu. No a zatím posledním dílem, který jsme takhle rewatchly byl Harry Potter a Ohnivý pohár. To je samozřejmě taky úžasný díl - hned na začátku mistrovství ve famfrpálu, které je prostě boží, Pohár tří šampionů a všechny jeho úkoly zbožňuju a navíc - Vánoční ples a s tím související projevující se dospívání hlavních hrdinů je též úžasné a vtipné. A samozřejmě taky první opravdové setkání tváří tvář s Voldemortem. Tak a teď jsem myslím vyčerpala všechny možné superlativy :)
Připravte se, že stejně jako o Harrym budu mluvit i o Hunger games. Možná jste zaznamenali, že v srpnu dávali v televizi všechny čtyři díly. A mě se podařilo přemluvit mamku, aby se na ně dívala se mnou, což považuji za opravdové vítězství :) Stejně jako u HP, i tady naprosto miluju knihy i filmy.
A řekla bych, že právě první díl Aréna smrti je asi můj nejoblíbenější. Prostě je to zase úvod do celého světa, , do systému krajů, arény a všeho další, ale tady už hlavní hrdinové nejsou děti. A já to zkrátka miluju, viděla jsem ten díl mnohokrát a mohla bych se dívat pořád. Vražedná pomsta jakožto druhý díl je ale taky naprosto skvělá. Ten nápad na počest čtvrtoher je skvělý a navíc je tu můj milovaný Finnick. Navíc aréna je tu ještě propracovanější, celkově jsou tu skvělí bývalí vítězi her a konec je vážně napínavý..Síla vzdoru 1. část je v podstatě už něco jiného než první dva díly. Je ještě temnější (pokud je to vůbec možné) a především už tu nejde jen o boj několika vybraných v aréně. Te´d se schyluje k opravdovému boji všech krajů proti Kapitolu s prezidentu Snowovi. Celý film vždycky tiše trpím kvůli Peetovi a na konci jsem vždy zaskočená co to s ním udělali. A též je mi tu strašně líto Katniss, která už si toho tolik vytrpěla a ještě vytrpí a je naprosto zničená a přesto je tou nejsilnější zbraní. No a Síla vzdoru 2. část  byla částečně nová i pro mě, protože jsem ji viděla je jednou a to téměř před rokem v kině. Ale pamatovala jsem se na ni moc dobře, protože taková jízda se nedá zapomenout. Dochází ke konečnému boji, vyvrcholení celého příběhu a snad k nastolení svobody a míru. Kromě toho samozřejmě zemřou další lidé (a některé smrti prostě nedokážu odpustit) a neustále mě ve filmu něco překvapuje. Zkrátka perfektní knižní i filmová série.
Film, který jsem už viděla několikrát a v září znovu, je LOL. Myslím ten novější s Miley Cyrus v hlavní roli.Já ten film prostě miluju. Představuje naprosto skvěle co vše přináší dospívání - lásku, přátele, párty, potíže ve škole, s rodiči a mnoho dalšího a zároveň, jaké to je být matkou. To je další věc, která je tu moc dobře vykreslená - vztah matky a její dospívající dcery. No zkrátka perfektní film se skvělým obsazením a navíc tu nechybí ani humor.
Dalším naprosto skvělým filmem, který jsem viděla poněkolikáté jsou Millerovi na tripu. Tuhle totálně šílenou a naprosto dokonalou komedii, ve které hraje třeba Jennifer Aniston, můžu vidět třeba stokrát a pořád se budu smát. Já ani nemám co víc k tomu říct. Zkrátka drogový dealer má za povinnost propašovat drogy, a aby toho co nejlépe a nejtajněji dosáhl, vezme s sebou sousedku prostitutku, trošku zvláštního dospívajícího chlapce a holku, kterou jen tak náhodně najdou a společně si hrají na šťastnou rodinku. Jo, už teď to zní jako naprostá smršť šílenosti a zábavy a přesně to to taky je.
A úplně posledním filmem, který jsem v září viděla a taky už poněkolikáté, je jediný český film - Pětka s hvězdičkou. Jsem si jistá, že tento film určitě spousta z vás zná. Je to prostě taková ta stará česká klasika, který já fakt můžu. Pamatuju si, že jsem ho poprvé viděla právě v sedmé třídě (a shodou okolností jsem taky chodila do 7.C) a ve filmu jsem úplně přesně viděla svou třídu. Takže mě s ním teď pojí i jisté vzpomínky. No zkrátka skvělý skvělý český film.






Tak to by bylo tedy vše k filmům, které jsem viděla v září. Už to nehodlám ještě déle protahovat, takže jen doufám, že filmy třeba znáte a taky je máte rádi nebo že jsem vás třeba na některý nalákala. Mějte se krásně!

Ivett





Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.