BOOKAHOLIC READ IN SEPTEMBER 2016

Ahoj!
Dnešní článek je ze série článků, kde vám stručně povím o knihách, které jsem za uplynulý měsíc přečetla. Bohužel musím říct, že za září jich bylo opravdu málo. Přečetla jsem pouze 5 knih. Dříve bych řekla, že je to na mě fakt dobrý výkon, ale teď jsem se nějak v té rychlosti čtení zlepšila, takže s tímhle moc spokojená nejsem. Nejspíš to bylo prostě začátkem školy, který byl opravdu krutý - vůbec nic jsem nestíhala a bohužel ani moc číst - pokoušela jsem se hledat skulinky v čase, kdy bych si mohla číst, tahala jsem s sebou knihu všude a stejně jich je zkrátka málo. Ale možná je to i tím, že jsem četla dvě knihy, které se nečtou úplně lehce, tak mi to prostě trvalo déle. No ale jdeme rovnou na knihy.

První přečtenou knihou byl Velký Gatsby od F. S. Fotzgeralda. Na tuhle knihu jsem se moc těšila a mám z ní takové smíšené pocity. V podstatě můžu říct, že se mi líbila, ale asi jsem čekala něco trochu jiného. Nevím, nedokážu to úplně popsat, což je taky důvod, proč jsem na knihu nenapsala recenzi. Příběh byl dost zajímavý, stejně jako postava Gatsbyho a vše se to vyvinulo poměrně překvapivým směrem, ale zkrátka bych asi nezvládla vepsat všechny své pocity do recenze. 
Kniha má sice jen 150 stran, ale já ji přesto četla dlouhých 8 dní..





Poté jsem se vrhla na tenkou oddechovou knížku - Pekáč buchet od Kateřiny Petrusové. Už jsem se o ní zmiňovala na blogu několikrát, takže jen v rychlosti řeknu, že se mi kniha moc líbila a velmi mě překvapilo, že nešlo jen o nějakou oddechovku, ale že měla i svůj hlubší příběh. A kromě toho jsem se samozřejmě téměř nonstop smála. Takže naprostá dokonalost a navíc od české autorky.
Kniha má 160 stran a já ji četla 5 dní.
RECENZE




Další přečtenou knihou byla opět kniha z trochu těžšího žánru - 1984 od George Orwella. Zase - na knihu už mám na blogu recenzi, takže to tu nehodlám rozvádět nějak dopodrobna.Jen řeknu, že ano, kniha se mi svým způsobem líbila, přinejmenším byla velmi zajímavá, ale musíte být opravdu připraveni na hodně věcí. Hodně děsivých věcí. Proto taky neřeknu přímo, že se mi líbila, protože ono to říct nejde. Takhle - dávám jí plný počet hvězdiček, ale nejde o knihu, kterou si prostě zamilujete a chcete si ji brzy přečíst znovu. To ne, tady má kniha body za to, že vás tak nějak vyděsí a předá vám spoustu věcí, které rozhodně nikdy nechcete zažít. Takže tolik asi krátce k tomuto.
Kniha má 316 stran a já ji četla 9 dní (já vím, další hrůza -.-)
RECENZE


Jak už jste si opět mohli všimnout z několika článků, v září jsme přečetla taky knihu Will Grayson, Will Grayson od Johna Greena a Davida Levithana. A samozřejmě jsem ji hned musela i zrecenzovat, takže tady zase jen krátce. Kniha se mi strašně moc líbila. Měla jsem sice ze začátku obavy, jaké to bude, číst knihu napsanou dvěma autory, ale mohu vás ubezpečit, že se s tím poprali úplně nejlíp a výsledek se jim více než podařil. Kniha je pro mě prostě další skvělá Greenovka, ještě s něčím navíc. A možná bych ji doporučila i těm, co Greena moc v lásce nemají, právě proto, že tu spojil síly s Davidem Levithanem a tak je to přece jen trochu jiné.
Kniha má 288 stran a já ji četla 4 dny.
RECENZE 


No a poslední knihou, kterou jsem v září přečetla, byl všemi očekávaný Harry Potter a prokleté dítě. Předpokládám, že všichni víte, o co jde - vydání scénáře k divadelní hře a zároveň osmé pokračování série o Harrym Potterovi, které už teď ale není hlavně o Harrym Potterovi. Já, jako naprostý potterhead jsem si knihu prostě musela okamžitě přečíst a samozřejmě vám ji brzy i zrecenzuju, proto se tu nebudu nijak více rozkecávat. Řeknu jen, že ač mi občas příběh připadal trochu šílený, v závěru se mi ohromně líbil. No a teď si ještě pár dní počkejte na recenzi, kde se dozvíte víc :)
Kniha má 424 stran a já ji četla 3 dny (a podle toho vidíte, jak dobře se čte a jak se mi líbila, protože tohle je na mě fakt rychlost).



Tak to by bylo vše. Jak jsem řekla, nejsem úplně spokojená s počtem přečtených knih, zato s knihami jsem spokojená moc. Nebyla tu žádná, která by se mi fakt nelíbila, naopak mi přišly všechny skvělé jiným způsobem a každá mi něco dala (+ Harry Potter samozřejmě sentimentální vzpomínky :)). Doufám, že stejně tak budu spokojená u tohoto článku i za měsíc.

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.