SUMMER 2016 IN MOVIES - PART 2

Ahoj!
Tak a jsem tu s druhou částí, kde vám představím další spoustu filmů, které jsem v létě viděla. Tentokrát tu budou i filmy animované a protože tu určitě zase bude spousta textu, jdu rovnou k věci.

Začnu teda těmi animáky. Je to pár dní, co se sestra vrátila z města s DVD V hlavě. A hned jsme se na tuto všemi milovanou pohádku podívaly. Já jsem k tomu ze začátku byla trochu skeptická, protože jsem nevěřila, že by to byla až taková bomba. Ale byla jsem moc mile překvapena! V hlavě byla naprostá bomba. To, že někdo  dokázal vymyslet, jak to funguje v hlavě a to do těch nejmenších detailů a navíc to ještě udělat vtipným a dojemným zároveň, mě naprosto nadchlo.Vůbec se nedivím všem těm oceněním, které film dostal, protože byly více než zasloužené a já se nemohu dočkat, až se na něj budu dívat zase.
Už o Vánocích jsem viděla film Já, padouch, když ho dávali v TV. A moc se mi to líbilo. Asi bych to nezařadila mezi úplně top filmy, ale Mimoni jsou prostě boží a příběh se mi taky líbil. Teď jsem se podívala na Já, padouch 2 a mé pocity byly stejné jako po jedničce - sice nic z čeho bych si sedla na zadek, ale příběh to byl úžasný, Mimoni byli roztomilí a dokonalí a jako správný animák to bylo vtipné i dojemné.
Film Příšerky s.r.o. zná určitě spousta z vás. Já ho viděla už jako malá a od té doby několikrát. No a teď jsem se konečně podívala na Univerzitu pro příšerky, což je sice druhý díl, ale časově předchází prvnímu. Příšerky miluju a od Univerzity jsem měla vysoká očekávání, která s přehledem splnila. Moc mě bavilo sledovat, jak se Mike a Sally poznali, jak se jejich vztah vyvíjel a jak byl Mike odhodlaný dokázat, že je příšerka/strašidlo/cokoliv.. A musím říct, že mi bylo Mikea dost často líto, protože někteří se k němu chovali fakt hrozně. Ale film to byl opět krásný.
Když se řekne Madagaskar, kromě ostrovu si všichni určitě vybaví všemi oblíbený animovaný film. I já ho miluju, ale dlouho jsem viděla jen první díl. Teď v létě jsem se konečně podívala na zbývající dva a líbily se mi stejně jako jednička - jinými slovy byly dokonalý. Madagaskar 2 - Útěk do Afriky, který byl zaměřen zejména na poznání Alexovy rodiny byl podle mě trochu více dojemný, často mi bylo líto Alexe a byl více zaměřen tak nějak celkově na rodinné vztahy celé hlavní čtyřky. Nechyběl samozřejmě typický Madagaskaří humor, zásahy tučňáků a dokonce i jakási milostná tečka.
Madagaskar 3, kde se hlavní čtyřka stále snažila dostat do New Yorku, jsme se dostali do prostředí cirkusu. A to mě teda bavilo ohromně. Postavy z cirkusu se mi většinou líbily (nebo se mi minimálně líbily na konci filmu) a po našich zvířátkách šla taky vycvičená agentka. Zkrátka bylo to zase jízda. A samozřejmě Martyho cirkusová píseň mi hraje v hlavě do teď :)
Konečně jsem se taky podívala na film Rebelka. Ten jsem taky chtěla vidět už dlouho, ale samozřejmě jsem se k tomu dostala až teď. Nicméně kamarádka mi říkala, že je to podle ní blbost, takže už jsem si Rebelkou tak jistá nebyla. Ale asi nebude překvapivé, když řeknu, že se mi to líbilo. Tím, jak se mi to líbilo bych Rebelku přirovnala asi k Já padouch - nezařadí se sice třeba k top 10 nejlepším animákům, ale příběh se mi moc líbil. Lábilo se mi, že ač jde o příběh princezny, nepůjde tady o lásku k princi, ale o lásku mateřskou. O tom byl celý film a mně bylo moc sympatické, jak se postupně měnil vztah Melidy a její matky. Takže pokud chcete nějakou změnu od těch krásných princů a princezen, rozhodne můžu Rebelku doporučit.
Filmové zpracování Petra Pana jsem viděla poprvé už dávno a od té doby asi stokrát, protože je to jeden z mých nejoblíbenějších filmů. No a protože zbožňuju Disneyho, podívala jsem se konečně i na disneyovskou verzi Petra Pana.Ačkoliv se v některých věcech lišila od filmu, kouzelný příběh Wendy a Petra Pana miluju a prostě nejde, aby se mi nelíbil,.
Další disneyovkou, kterou jsem viděla, byla Alenka v říši divů. Na tu jsem se moc těšila, ale musím říct, že mě možná malinko zklamalo. Příběh to byl moc krásný a kouzelně pohádkový, ale asi jsem od Alenky čekala ještě něco víc. Ale i tak to bylo moc miloučké a líbilo se mi to. A moc se těším, až zhlédnu i filmovou Alenku.
A poslední pohádku od Disneyho jsem si pustila při žehlení prádla. Jde o třetí díl mé nejoblíbenější pohádky - Popelka 3 - Ztracena v čase. Někomu možná přijde, že když se ke klasické pohádce dělají ještě druhé a třetí díl, bude to slátanina a zbytečnost, ale já s tíím konkrétně u Popelky musím nesouhlasit. Druhý díl naprosto miluju a třetí díl se mi taky strašně moc líbil. Macecha a zlé sestry ukradly komtřičce kouzelnou hůl a vrátily čas do doby, kdy si Popelčiny sestry zkoušely střevíček. No a protože měly hůlku, stalo se, že Anastázii střevíček padl a měla se vdát za prince, kterého očarovaly. Pozorovat, jak se Popelka musí snažit okouzlit a zachránit prince sama (tedy samozřejmě s pomocí myšek) mě moc bavilo a mohu s klidným svědomím říct, že všechny tři díly Disneyho Popelky jsou jedny z mých nejoblíbenějších disneyovek.
No a úplně poslední animák vás možná překvapí. Já totiž kromě disneyovek miluju taky Barbie filmy. Jo, možná je to trochu divný, ale já si zkrátka nemůžu pomoct, mám to prostě ráda. A tak jsem se před pár dny podívala na nový Barbie film Barbie - Tajná agentka. A moc mě to bavilo. Sice mám oblíbenější Barbie filmy, ale i tento byl moc povedený. Nějak nevím, co víc k tomu napsat, protože si nejsem úplně jistá, že se najde víc lidí, kteří by se dívali na Barbie filmy. Nicméně já je můžu doporučit, protože jako odreagování slouží naprosto perfektně.
S animovanými filmy jsme už u konce. Film, který je známý už desetiletí, a ze kterého jsem vždycky viděla je kousek, je Pretty Woman. Tady myslím nemá cenu ani něco psát. Film znáte určitě všichni, většina z vás ho jistě i viděla a většině se taky líbil - a já se k vám přidávám. Vlastně jsem ani nepomýšlela na možnost, že by se mi nelíbil a samozřejmě to tak bylo. Julia Roberts a Richard Gere jsou prostě skvělí. Příběh prostitutky, která se postupně zamiluj do svého zákazníka a on do ní, je celosvětově známý a úžasný. Strašně se mi líbí, jak se Vivivan celá mění - svým chováním, stylem oblékání a stane se z ní kultivovaná dáma, která miluje Edwarda a vše, co je provází, než se rozhodnou tak, jak se rozhodnou je prostě dokonalým příběhem.
Protože zbožňuju Alexis Bledel (Rory z Gilmorových děvčat), měla jsem na seznamu filmů, které musím vidět Sesterstvo putovních kalhot.No a když šly oba díly v televizi, musela jsem se podívat. Sesterstvo putovních kalhot nás seznámí se čtyřmi kamarádkami, jejichž cesty se jedno léto rozpojí a každá se vydá jinam. Nicméně je spojuje jedna věc - eelé léto si jedna druhé posílají zázračné kalhoty. Zázračné proto, že až má každá jinou postavu, tyto kalhoty všem čtyřem padnou. Díváme se, jakými bolestmi, dobrodružstvím a i láskou si prochází každá z dívek a tohle vše si vzájemně píšou v dopisech, které přikládají ke kalhotům, které si opravdu jedna druhé posílají a věří v jejich zázračné účinky, když je mají na sobě. Tento film mi naprosto vyrazil dech, protože jsem od něj vůbec nečekala až tolik, kolik jsem dostala. Je to úžasný příběh o přátelství, ale nejen o něm - také o nemocích, lásce, nenávisti, vztahům v rodině a spoustě dalších věcí. A já už jsem se těšila na druhý díl.
Sesterstvo putovních kalhot 2 je v podstatě dost podobné jedničce - jen jsou dívky o něco starší, možná trochu zkušenější, ale jejich přátelství je stále stejně silné. Je tu zase další léto, kdy má každá dívka své plány. Opět pokračují v posílání si kalhot s dopisy a zažívají další dobrodružství, které jim dají další zkušenosti. Vrací se stará a přichází nová láska, řeší se další závažné problémy a ačkoliv je to v podstatě dost podobné prvnímu dílu, bylo skvělé zase moc proniknout do života těchto čtyř kamarádek a sledovat jejich další osudy.
Profláklá série filmů, kterou znají taky všichni a kterou jsem konečně viděla i já, je High school musical. Nebo česky Muzikál ze střední. High school musical 1 byl filmem, kde jsme se se všemi postavami seznámili a já se na to moc těšila. Ale abych byla úplně upřímná, asi mě to trošku zklamalo. Přestože byly postavy v podstatě v mém věku, nějak jsem se nepřinutila film prožívat úplně naplno. Možná je to tím, že jsem viděla už více kvalitnějších filmů, tak mi tento nepřijde tak dobrý, jako by mi přišel třeba před pár lety. Ale tím ho zase nechci nijak hanit - pořád byl dobrý. Byl to krásný oddechový příběh dvou středoškoláků, kteří si k sobě našli cestu přes zpěv, postupně se do sebe zamilovali a srovnávali si v hlavě své priority. A nechybí ani klasická mean girl, kterou nemůžete vystát.
High school musical 2 mé pocity jen utvrdilo - opět šlo o příběh lásky, toho, co je opravdu důležité a naše mean girl Sharpay tu měla trošku větší moc na hlavní hrdinu Troye. Ale musím říct, že jejího bráchu mám moc ráda.
No a High school musical 3 - Maturitní ročník bylo krásné ukončení série.Co se týče obsahu, bylo to docela podobné předchozím dílům - jen se tu ještě řešilo, co bude po střední a tyhle věci. A líbil se mi stále stejně. Takže bych to shrnula asi tak, že z filmů nejsem nějak odvařená, ale nelituju, že jsem se podívala - je to krásná oddechovka, u které vypnete a přestože se vám tohle v reálném životě prostě nestane, je hezký to vidět aspoň na obrazovce.
Docela podobnou zkušenost jsem měla i s filmem Film mých snů. Na ten mě nalákal především Ross Lynch, který v něm hrál. A zase - je to prostě jen taková letní oddechovka, kde se přenesete s hlavními hrdiny do muzikálu, snažíte se odtud najít cestu a zároveň se ze všeho, co se vám přihodilo poučit, zjistíte, jak je důležité stát si za svým a plnit si své sny a láska, která ve filmu je, není žádná románová - prostě jen láska dvou mladých lidí, která by se určitě líbila všem. Ráda se podívám i na druhý díl, ale předem je mi jasné, že o něm určitě napíšu něco podobného. Nicméně mě to nevadí - i takové filmy jednou za čas třeba konkrétně já potřebuju :)
Určitě znáte seriál o mluvících ninja želvách. No a jistě vám neunikla ani dvoudílná série Želvy Ninja, ze které jsem v létě konečně viděla první díl.Neuvěřitelně jsem se na film těšila, protože animovaný seriál úplně žeru a film byl podle mě fakt bomba. Vidět všechno - želvy, April, pana Třísku, všechny nepřátele - naživo bylo úplně skvělý. Želvy byly ve filmu stejně vtipný, jako v seriálu, film byl podle mě i více akční a já jsem prostě nadšená. A už se moc těším na druhý díl.


Tak a tím jsem u konce článku s filmy, které jsem viděla v létě. Toto byly opravdu přeplněné články, nicméně byla to výjimka, přes školu opravdu nemám tolik času sledovat filmy, takže někdy třeba nebude žádný, ale rozhodně jich bude podstatně méně. Takže uvidíme, jestli bude tento článek i za září. Dejte mi určitě vědět, jaké filmy jste v poslední době viděli vy a jestli se vám líbil nějaký z těch, které jsem viděla (první část tady)

Mějte se krásně!

Ivett




Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.