JANUARY 2017 IN MOVIES

Ahoj!
I v lednu se mi podařilo zhlédnout pár filmů. Ale tentokrát šlo jen o tři, takže to snad sfouknu rychle. Nicméně to byly skvělé filmy, které bych vám více než ráda doporučila. Jdeme na to!

Prvním filmem jsem se ještě vrátila do Vánoc. Podívala jsem se na další verzi Vánoční koledy, kterou jsem o Vánocích nestihla. Jde o animovanou verzi, kde má hlavní roli starší muž, takže je asi zatím nejpodobnější Dickensově knize, jakou jsem dosud viděla. Ale knihu jsem ještě nečetla, takže nemůžu soudit. Ve filmu zazněly hlasy třeba Garyho Oldmana, Jima Carreyho nebo Colina Firtha, což jsou tři herci, které naprosto miluju. No, samotný příběh všichni dobře známe a musím říct, že tato verze byla opravdu nádherně zpracovaná. Animace byly úžasné a provedení bylo tedy někdy i dost děsivé. No a samozřejmě krásný starý dobrý konec, takže já jsem rozhodně spokojená. 
Po sto letech jsem se konečně podívala na film Voda pro slony. To je zase film, kde hrají někteří mí oblíbení herci - třeba Robert Pattinson, Reese Whitterspoon nebo Christoph Waltz. A páni, bylo to skvělý. Příběh se odehrával v prostředí cirkusu, což tedy není něco, co bych úplně nějak extra uznávala, protože ačkoliv vím, že některé cirkusy o zvířata opravdu s láskou pečují, jinde to tak krásné není. A to bylo částečně ukázané i tady, i když opravdu jen částečně, úplná hlavní role příběhu byla ještě trochu jiné. Ale právě slon, který se dostal i do názvu, měl roli dost velkou a já si ho naprosto zamilovala. Herecké výkony byly podle mě famózní a příběh byl fakt dojemný. Rozhodně doporučuju!
Do třetice všeho dobrého - posledním lednovým filmem byl film, o kterém se poslední dobou dost mluví. A to proto, že byl nominovaný na Emmy i na Oscary, hlavní představitel dokonce Emmy získal a já mu neskutečně přeji i toho Oscara. Asi už tušíte - jde o film Nejtemnější hodina. To je film pojednávající o Winstonu Churchillovi, kterého tady ztvárnil Gary Oldman a... Panebože! Slyšela jsem výrok, že on Churchilla nehrál, on jím byl. A nemůžu jinak než souhlasit. Jeho výkon byl fenomenální a rozhodně hoden Oscara. Churchill byl a vlastně pořád je dost kontroverzní osoba, která má ale můj plný obdiv a tento film ztvárnil jeho osobnost, okolnosti jeho působení ve vládě, začínající válka a vše, co ho ovlivňovalo, naprosto úžasně. Film samotný sice Emmy nezískal a mám tušení, že nezíská ani Oscara, protože film Tři bilboardy kousek za Ebbingem bere vše co může (a taky se na to musím brzy podívat), ale je to opravdu velice kvalitní film a nutno říct, že zejména díky Oldmanovi a výkonu je tak skvělý.

Tak to byla filmová stránka ledna. Viděla jsem tři úžasné filmy. nicméně vím, že za únor jich bude rozhodně víc, protože už teď jsem jich viděla docela dost. Tak doufám, že všechny budou takhle skvělé. Mějte se!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.