OCTOBER 2017 IN MOVIES

Ahoj!
Přestože samozřejmě neustále nestíhám, snažím se vždycky aspoň jeden den v týdnu vyhradit pro nějaký film. Takže i v říjnu jsem pár filmů viděla a na jednom jsem dokonce byla v kině. A teď bych vám je ráda představila.

Začnu dvěma filmy, které spolu souvisí a na jednom z nich jsem byla v kině. Konečně jsme si s našima a se ségrou našli čas a podívali se na první díl ze série Zahradnictví - Rodinný přítel. Pokud máte rádi Pelíšky, které já naprosto miluju, rozhodně si nemůžete tuto novou trilogii nechat ujít, protože právě Pelíškům přechází. Celá trilogie je o životě tří rodin v nějakém časovém období a každý díl se zaměřuje nejvíce především na jednu postavu. V první dílů vidíme život těchto rodin za války, především jedné rodiny tří sester, které i s dětmi čekají na návrat vězněných mužů. S jejich životem jim v této době velice pomáhá právě rodinný přítel Jiří, bez kterého by jim jistě něco postrádalo. A právě on je takovou nejústřednější postavou prvního dílu. A podle mě to byl neskutečně skvělý film. Je o lásce, věrnosti, rodině, o tom jak válka působila především na ty, kteří zůstali doma a strachovali se o své blízké a je to prostě úžasný. Nemá to sice takovou lehkost a humor jako Pelíšky, ale taky jde ještě o něco temnější časy. 
No a druhý díl s názvem Dezertér byl právě filmem, na který jsme se dostali do kina. Ten se zase věnoval událostem od konce války, kdy u nás nastoupil nový a, jak jistě všichni víme, ne moc dobrý režim. Takovou ústřední postavou tohoto dílu je Ota, manžel jedné z žen, které zůstaly za války bez mužů. Ota je majitel kadeřnictví a jeho role v podání Jiřího Macháčka je ztvárněna naprosto bravurně. Je skvěle vidět, jak dobrý je to člověk, jak si umí udělat ze sebe i ze života legraci a jen tak se nevzdává; na druhou stranu ale vidíme, že začíná mít strach ze změn, které se kolem něj dějí a nakonec se vlastně uchyluje k trochu zbabělým metodám. Byl to opět skvělý film, opravdu dobře zahraný a docela dobře se povedly předvést i nějaké typické hlášky, které známe z proslulých Pelíšků. A já se už opravdu těším na závěr trilogie, který bude v kinech už teď v listopadu.
Konečně, konečně, konečně jsem se taky podívala na Strážce galaxie.. a úplně si je zamilovala! Chris Pratt je naprosto špičkový a to, jak se zhostil role Petera bylo prostě dokonalé. Neskutečně jsem se u filmu nasmála a fascinoval mě tenhle vesmírný svět. Vedle vtipných (a jakože opravdu, opravdu vtipných) scén tu byly i takové dojemné momenty nebo scény typu "v jednotě je síla" a bylo to dokonalý. Šíleně se těším na druhý díl a mám opravdu vysoká očekávání, tak snad se naplní.
Už je to nějaká doba, co byl do světa vypuštěn film My Cousin Rachel, na který jsem se neskutečně těšila. Spojuje dohromady mé dvě oblíbené věci na filmech - historický žánr a Sna Claflina♥ Ten byl i tady úžasný. A celý film byl opravdu skvělý. Točil se právě kolem Rachel, která se nastěhuje na panství Phillipa po tom, co jí zemřel manžel, který Phillipa v podstatě vychoval a Phillip k němu vzhlížel. Jelikož jsou podezření, že jeho smrt má na svědomí právě Rachel, je Phillip odhodlaný ji nenávidět a zjistit pravdu, ale po jejím příjezdu zjišťuje, že to možná nebude tak jednoduché a že Rachel je opravdu nevyzpytatelná žena. Podle mě to byl opravdu povedený snímek s historickými aspekty, příběhem k zamyšlení a navíc tam byl prostě Sam, takže jsem opravdu spokojená.
Na Wonder Woman jsem se původně dívat vůbec nechtěla, ale tak mě to nalákalo, až jsem si ji pustila. A přátelé, byla to další bomba! Já si vůbec teď nějak vyřizuju své superhdinské resty a princezna Diana mě opravdu dostala. Film měl takovou správnou atmosféru, chemie mezi hlavními hrdiny byla přímo hmatatelná a jisté scény mě celkem šokovaly. Byl to opravdu nádherný film o superhrdince a já jej určitě neviděla naposledy.
Jako... kdybych si fakt musela vybrat nejlepší film měsíce, byl by to nejspíš nakonec Moulin Rouge. Na ten jsem se opravdu těšila a ze začátku jsem z toho sice byla trochu zmatená, protože to bylo trochu jiné, než jsem čekala, ale nakonec se z filmu vyklubal hotový poklad. Já jsem z tohoto muzikálu naprosto unesená, úplně mi uhranul Ewan McGregor  přidávám si ho na list svých top herců, na konci jsem měla co dělat, abych se nerozbrečela a jako ty písničky? To je prostě největší dokonalost♥ Jedu si je pořád a přestože některé jsem znala už z jiných verzí, verze z tohoto filmu je rozhodně překonaly, Dokonalý, vtipný, dojemný a nádherný film, který vám rozhodně vřele doporučuju.
A na závěr října jsem opět viděla jeden krásný, dojemný a vtipný film. Jmenuje se Jerry Maguire. Nalákal mě dvěma věcmi - skvělým hlavním obsazením v podobě Renée Zellweger a Toma Cruise a taky doslova citátovými scénami z filmu, na které jsem sem tam narazila. A i tento film mě dostal. Neskutečně jsem se smála při mnoha vtipných scénách těchto dvou, zároveň se u nich dojímala a ten malý chlapeček, neboli syn hlavní hrdinky mě pokaždé dostal. Byla to opravdu skvělá rom-com, možná i trochu k zamyšlení, ale zároveň úžasná oddechovka. Dokonalost.




No, myslím, že říjen byl na filmy opravdu skvělý. Opět jsem viděla některé nezapomenutelné snímky, ne které se ráda podívám znovu. A jsem natěšená na listopadové filmy. Vy mi určitě napište vaše názory na filmy, které tu mám, pokud jste je viděli, to si určitě ráda přečtu. Mějte se krásně!

Ivett



Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.