NEW IN MY BOOKSHELF - OCTOBER 2017

Ahoj!
No.. sama tomu nevěřím, ale já to v říjnu opět přehnala a v knihovně mi přibylo šílených 10 knih. Ovšem, samozřejmě zato hodně může Humbook, kde se prostě nedalo odolat, že... A taky ty Humbook kvízy, protože když za ně dostanete slevu na knížku a poštovné zdarma, tak prostě... no nekupte to. Tak dost ospravedlňování se a jdu na ty samotné knihy.

No a Humbookem rovnou začneme. Dovezla jsem si 6 nových knih a ano, bylo opravdu únavné v tom horku celou dobu tahat opravdu hodně těžký tašky. Ale co bych pro ty bezpochyby skvělý knížky neudělala, že. První a zároveň bohužel taky jedinou z nových knih, kterou jsem zatím přečetla (jejda, jejda, to musím fakt brzy napravit :O) je kniha, kterou jsem měla ve VIP tašce Humbooku - Dívka z inkoustu a hvězd od Kiran Milwood Hagrave. O té už jsem se na blogu zmiňovala dost, takže jen v krátkosti - přestože se kniha nesetkala s moc nadšenými ohlasy, mě se opravdu líbila. Pár výtek jsem k ní měla, ale skrývá v sobě tak krásný a originální příběh se spoustou úžasných myšlenek, že se to všechno rychle vyvážilo. Pokud chcete vědět více, odkazuji vás na recenzi, ale za mě je kniha rozhodně povedená.
No a teď už mnou koupené knihy. Jako první jsem si musela koupit knihu Francouzská jízda od Ivany Peroutkové, tedy pro jednou zase kniha z pera české autorky, kterých jsem zas až tolik nečetla (i když musím říct, že se v tom zlepšuju). Vím, že původně se psalo, že má být autorka také na Humbooku, z čehož asi nakonec sešlo. Nicméně po knížce jsem koukala už dlouho a vzhledem k tomu, že jsem jako malá měla opravdu moc ráda autorčiny knížky o Aničce, její young adultovku si rozhodně nenechám ujít, ještě když je tak krátká. Takže na tu se opravdu těším.




Když byla na Humbooku A. G. Howard a mě doma stále ještě chyběl třetí díl Šepotání, samozřejmě jsem ho tam nemohla nechat. Jde tedy o knihu Zrcadlení a já už se nemůžu dočkat, až si závěr této retellingové série přečtu. Druhý díl skončil naprosto dokonale a doufám, že Zrcadlení bude bomba. A rozhodně mám v plánu přečíst si taky povídkovou knihu. A další kniha, kterou jsem tam taky nemohla jen tak nechat, bylo Bez srdce od Marissy Meyer, Tuhle autorku jsem si v létě, kdy jsem přečetla celou její sérii Měsíčních kronik, naprosto zamilovala a na další její retelling, tentokrát o Červené královně se neskutečně těším. Ještě předtím bych si sice ráda přečetla poslední doplňkovou knihu, která mi zbývá ke Kronikám, Nejkrásnější, ale hned potom se do Bez srdce rozhodně pustím.

Odnesla jsem si taky jednu novinkovou knihu, která vycházela tuším nějak souběžně s Humbookem. Jde o knihu Magonie od Marii Dahvany Headley, kterou jsem rozhodně měla v plánu si koupit. protože jak nádherná obálka, tak i podle mě opravdu skvělá a originální anotace mě moc zaujaly. I tady se fakt těším, až se do knihy ponořím a začínám trochu panikařit, protože fakt nevím, kdy všechny ty knihy, na které se tolik těším, stihnu přečíst. A že jich mám plné poličky. A úplně poslední humbookáckou knihou je Sůl moře od Ruty Sepetys. Ta byla na loňském Humbooku, kde jsem já bohužel chyběla a ze všech jejích knih, které se vždy, pokud vím, týkají tématu války, mě právě tato zaujala úplně nejvíc. A až si ji přečtu (což bude prostě brzo! Já vím, že mám tak triliardu knih, u kterých to říkám, ale prostě bude!), rozhodně si koupím její další knihy, protože už teď si jsem téměř stoprocentně jistá, že se mi kniha bude líbit.

Tak, Humbook je úspěšně za námi. Ale koupené knihy stále ještě ne. Teď přichází na řadu dvě knížky, které jsem si koupila díky slevám získaným pro změnu z humbookáckých kvízů. První knihou, kterou mi na Humbooku doporučovala taky Míša z Radši knihu, takže už jsme o její koupi měla jasno, je Diabolik od S. J. Kincaid. S tou se teď taky roztrhl pytel všude možně a jelikož slyším samé nadšené ohlasy, jsem na knihu opravdu zvědavá a snad budu mít vlastní názor už brzy. No a knížka, o které bezpečně vím, že si ji brzy opravdu přečtu, protože se na ni momentálně nemůžu dočkat snad nejvíc ze všech zmíněných knih, je Má Lady Jane od Cynthie Hand, Brodi Ashton a Jodi Meadows. Páni, jak já se na ni těším. Jsem totiž přesvědčená, že se u ní budu smát od začátku do konce a kdo by se na to netěšil?

A na závěr tu mám dvě anglické knihy z Book Depository, které jsem si přála už opravdu dlouho. První knihou je Wonder Woman: Warbringer od Leigh Bardugo. V této sérii o superhrdinech chci rozhodně pokračovat už jenom proto, že jednu z knih napíše taky má oblíbená Sarah J. Maas. A jelikož jsem nedávno viděla letošní film Wonder Woman, který se mi moc líbil, těším se na tuto knihu o to víc. A zároveň půjde taky o mou první Leigh Bardugo, takže pokud se mi kniha bude líbit, určitě se pustím také do jejích knihy z Grisha universy. A haleluja, poslední novou knihou je When Dimple met Rishi od Sandhyi Menon, která tuším v létě taky dost ovládala young adult knižní scénu, Názory byly různé, ale mě moc zaujala, takže jsem si ji pořídila. A z tohoto čtení v angličtině ve větší míře mám opravdu radost, doufám, že se ke knihám dostanu co nejdřív. A už teď si plánuju další anglické knihy, které si rozhodně chci koupit.

Jak vidíte, v řijnu jsem se fakt rozšoupla. A to přitom přicházejí Vánoce. Takže teď si vyhrazuju budget na dárky a krotím se s nakupováním knih. A stejně bych vlastně hlavně potřebovala novou knihovničku, kterou bych ale stejně neměla kam dát, takže jsem opravdu zvědavá, jak tohle budu jednou řešit. No a jaké knihy jste si koupili vy? A jestli čtete v angličtině, určitě budu ráda za vaše doporučení. Mějte se krásně!

Ivett

2 komentáře:

  1. Ke knihám gratuluju. Mě se tenhle měsíc taky doma objevilo nějak moc knih. :)) Užij si čtení a budu se těšit na recenze. :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.