BOOKAHOLIC READ IN OCTOBER 2017

Ahoj!
Kolik knih jste přečetli v říjnu? Abych řekla pravdu, tak u mě to nebyla žádná sláva. S některými knihami jsem se třeba zasekla na děsně dlouho, protože jsem absolutně nestíhala s tím, kolik jsem toho měla do školy. Nakonec tu mám 5 knih přečtených v říjnu a jednu, kterou jsem ještě koncem října začala číst a dočetla ji 4. listopadu, tak jsem ji sem ještě zařadila, ať... to číslo vypadá aspoň trochu líp, že :D Mimochodem, je naprosto šílený, že už je listopad! Ale už jsem začala nakupovat dárky, takže snad je budu mít brzy v suchu a nebudu je shánět na poslední chvíli, protože to fakt nesnáším. A už se neskutečně těším na Vánoce. Uznávám, že mít vánoční náladu a poslouchat koledy od září by bylo trochu divný, ale jakmile je v kalendáři 1. listopad, pro mě už v podstatě začínají Vánoce :D Už aby tu byly! Ale teď se tedy ještě vrátíme do října a tady je mých 6 knih.

První přečtenou knihou, se kterou jsem se opravdu zasekla na dlouho, ačkoliv se mi moc líbila, bylo Divotání od A. G. Howard, druhý díl Šepotání. A tohle pokračování bylo úplně stejně skvělé. Morfea jsem si užívala plnými doušky a mám ho radši než kdy dřív. Dozveděli jsme se tu taky více o Alyssině matce a jejími zkušenostmi s Říší divů, zažili jsme další podivnosti Říše, které jsem se fakt užila a řeknu vám, že tenhle konec... to bylo fakt něco. Doufám, že k třetímu dílu se dostanu co nejdřív, protože tohle bylo wow! A vy se zatím můžete dozvědět více mých názor v recenzi.
Kniha má 432 stran a četla jsem ji 9 dní.
RECENZE 


Na závěr série Royalové, Palác lží od Erin Watt, jsem se neskutečně těšila. A vůbec jsem nebyla zklamaná. Rovnou říkám, že jsem knihu nehodnotila tak dobře jako jako předchozí dva díly, protože pár problémů jsem s knihou měla, ale jinak jsem si ji prostě užila. Já tyhle rodinná dramata opravdu můžu v jakékoliv podobě a ačkoliv jsou někdy opravdu už přitažené za vlasy, když se nad to trochu povznesete, je to celkem zábava. Mimochodem, pokud tohle taky milujete, rozhodně vám doporučuju nový seriál Dynasty, který je přesně o takový dramatech a je to prostě boží. A někdy mi strašně připomíná právě Royaly. No a co se těch týče, brzy bude na blogu recenze, takže tam se můžete dozvědět víc.
Kniha má 392 stran a četla jsem ji 3 dny.
RECENZE

Další přečtenou knihou byla pro změnu zase jedna klasika a zároveň další odškrtnutí z povinné četby (a podle mě si s ní vedu docela dobře). A to kniha Stařec a moře od Ernesta Hemingwaye. Já mám s těmihle klasikami takový zvláštní vztah, protože ne vždy se mi je podaří úplně dobře pochopit. Ale většinou mě tyhle knihy nějakým způsobem dostanou a nejinak tomu bylo i tady. Asi to bude chtít třeba za pár let další přečtení knihy, abych plně pochopila ten její hlubší význam, který v sobě nepochybně nese. Ale příběh mě uchvátil i bez toho. Podle mě jde prostě o neskutečně silný příběh o starém muži, který je ochoten zakusit mnohé pro dosáhnutí svého cíle a ve vzpomínání na to, jak silný a úspěšný byl ve svých nejlepších letech možná trochu přeceňuje své síly. Kniha je plná skvělých myšlenek, které ve mě určitě zůstanou a je psána tak krásným způsobem, že se mi prostě líbí už jenom proto. A jak jsem řekla, rozhodně jsem ji nečetla naposledy.
Kniha má 176 stran a četla jsem ji 3 dny.


Knížku, kterou jsem dostala na Humbooku jako recenzní výtisk jsem samozřejmě musela přečíst co nejdřív. Šlo samozřejmě o knihu Dívka z inkoustu a hvězd od Kiran Milwood Hagrave. A na rozdíl od většiny lidí, co jsem tak četla a slyšela, se mě kniha opravdu líbila. Není to žádný velký zázrak, ale v knize se podle mě skrývá opravdu kouzelný a originální příběh se spoustou myšlenek, které si z knihy odnáším. Měla jsem jen problém vžít se pořádně do postav, což bylo nejspíš proto, že je kniha na fantasy žánr opravdu docela krátká. Ale jinak se mi moc líbila a více se můžete dozvědět v recenzi.
Kniha má 232 stran a četla jsem ji 4 dny.
RECENZE

V knihovně jsem objevila knihu s názvem Georgette píše otci od Anne Gesthuysen a nemohla ji tam nechat. Už jsme ji tedy měla půjčenou dlouho a konečně jsem se k ní dostala. Miluju historické knihy, obzvlášť, když se prolíná současnost s minulostí - a přesně tohle tato kniha nabídla. A jako vždycky u těchto žánrů jsem si knihu opravdu užila. Zamilovala jsem si jak současnou linku o ženě Lillii, která vede a vedla opravdu zajímavý život a musí se připravit k rozloučení s mužem, který jí podstatnou část života nahrazoval otce, tak i příběh z 19. - 20. století o životě malířky Georgette, její velké lásce k Marcelovi, jejich společném rozmanitém životě a jejím velmi hlubokém vztahu k umění. Bylo to opravdu nádhera a rozhodně mám v plánu napsat recenzi.
Kniha má 376 stran a četla jsem ji 5 dní.
RECENZE


Na a nakonec tu mám Harryho - po dlouhé době pokračuju ve svém rereading série šestým dílem Harry Potter a princ dvojí krve. Bohužel mi přečtení knihy trvalo opravdu dlouho, ale většinu dní jsem ji četla v říjnu, takže ji sem prostě ještě zařazuji.Každopádně přestože mi to trvalo dlouho, bylo už několikáté čtení Prince dvojí krve naprosto úžasné. Řekla bych, že šestý díl je asi hned můj druhý nejoblíbenější. Je těžké díly takhle řadit, protože samozřejmě miluju úplně všechny, ale můj nejoblíbenější je rozhodně třetí a po něm asi teda šestý, protože se dozvídáme snad nejpodstatnější informace o Voldemortovi, zase se tu o něco víc projevuje vlastně už doznívající puberta hlavních postav a zamilovávání se (což mě neskutečně baví :D) a je to zkrátka bomba. A taky konečně cítím trochu jiné emoce vůči Dracovi, než zášť a opovrhování, jako dosud. A samozřejmě události ke konci knihy mě vždycky dostanou a o to víc, když už vím z posledního dílu, jak to všechno vlastně bylo. Miluju, miluju, miluju. A rozhodně brzy napíšu recenzi.
Kniha má 533 stran a četla jsem ji 9 dní.
RECENZE

Tak to byly moje knihy - a jaké jste v říjnu přečetli vy? Vy co chodíte do školy - taky tak nestíháte? Já už z toho úplně šílím. Tak uvidíme, jaké to bude v listopadu. Mějte se krásně!

Ivett

2 komentáře:

  1. Taky jsem zvládla 6 knih a se školou to mám naprosto stejně jako ty, taky vůbec nestíhám... Snad bude listopad lepší. :))

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.