VALENTINE'S DAY BOOK TAG

Ahoj!
Přeji vám krásného Valentýna' Ať už svátek slavíte nebo ne, zadaní nebo nezadaní, snažte se dnes usmívat víc než běžně, nehádat se a napojte se na tu energii dnešního dne (teď zním jak nějaká kartářka :D), protože přestože láska může být ve vzduchu každý den, dnes přece jen možná o trochu víc. Já sice tento svátek nemám s kým slavit, ale odjakživa svatého Valentýna miluju (stejně jako první máj) a vždy se snažím si ten den užít co nejvíc. Kupte si kytku, pokud vám ji nemá kdo dát. Udělejte radost čímkoliv někomu, kdo by to nečekal. Sakra, klidně dejte kytku cizinci na ulici, sama ze zkušenosti vím, jak u většiny lidí tohle dokáže vykouzlit úsměv na tváři. Prostě cokoliv. 

No a když je tedy dnes ten den lásky (a zároveň taky světový den darování knih, takže to je taky způsob jak udělat někomu radost), rozhodla jsem se dát dohromady nějaký ten knižní valentýnský tag.

1. Nejoblíbenější pár
Doobře, tohle pro mě jako nerozhodného člověka fakt není lehký. Ale nejspíš mi jako první vyvstane na mysl Peter a Lara Jean ze série Všem klukům, které jsem milovala od Jenny Han. A nebo Cat a Lorenzo se série Mé sladké šestnácté století od Rachel Harris. První zmíněný pár jsem v obou dílech totálně milovala, nedokázala jsem se od knihy odtrhnout, nedokázala jsem se přestat usmívat a především Peter si mě naprosto dostal. A druhý pár - Lorenzo a Cat, to byla prostě láska na první pohled. Cat ze současnosti a kouzelný Lorenzo ze šestnáctého století, který mě opravdu naprosto okouzlil. Já vím, že (spoiler!) Cat se vrátila do současnosti a tam byl Luke, ale ten pro mě Lorenza nikdy nenahradil, tento pár jsem si prostě zamilovala a proto jsem taky knihu četla už několikrát.


2.Pár, který se nikdy nestal
Hmm... Tady budu možná trošku podvádět, protože pár, který se nikdy nedal pořádně dohromady, ačkoliv já bych si to moc přála, je Calaena (Aelin) a Dorian ze série Skleněný trůn od Sarah J. Maas. Jo, oni spolu sice něco málo měli, ale bylo to jen chvilkové a něco skutečného a opravdového fakt neměli. A já bych si to přitom fakt přála, tým Dorlaena jsem od začátku, protože Dorian je prostě úžasný.







3. Nejhorší pár
Hmm, tady mě toho zase napadá víc. Teda jeden pár, který by mě sám od sebe nenapadl, ale zrovna jsem ho někde četla a musím dát za pravdu - Ron a Levandule :D To bylo opravdu strašný, ale přitom jsem se u toho aspoň mistrně bavila. Ale ať pořád nepodvádím, musím za sebe rozhodně říct taky Juliett a Adam ze série Jsem roztříštěná od Tahereh Mafi. Tohle prostě ne. A určitě nejsem jediná, kdo si tohle myslí. Adam je fakt asi ten nejhorší knižní přítel. A to jsem ho v prvním díle měla docela ráda. Já prostě miluju Juliett s Warnerem, ale není to jen tím, že bych fandila Warnerovi a proto nesnášela Adama. Adama prostě snad nejde mít ráda, alespoň ne tímhle způsobem. No, nemá co víc dodat, prostě jedno velké ne.


4. Nejoblíbenější milostný trojúhelník
Tak tady si asi vyberu Katniss, Peetu a Galea/Hurikána z Hunger Games os Suzanne Collins. Já sice opravdu nemám ráda pár Katniss+Gale, fungují pro mě skvěle jako kamarádi, ale rozhodně ne milenci, nicméně tenhle trojúhelník mám fakt docela ráda. Je to takový zvláštní, protože Gale a Peeta se spolu moc často nesetkávali, Katniss jakoby se pořád nemohla rozhodnout a taky měla důležitější věci na práci, ale i tak mám tohle trio ráda. Ale jsem rozhodně tým Katniss+Peeta.





5. Tragická love story
Tak tady je to u mě asi jasný. Přemýšlela jsem i nad Hazel a Augustem, ale musím si prostě vybrat Willa a Louisu z Než jsem tě poznala od Jojo Moyes. Tihle dva mě rozbrečeli smíchy i smutkem, zlomili mi srdce, ale zase jej dokázali slepit a nenechali mě v klidu spát. Myslím, že vzhledem k tomu, že tuto knihu považuju za nejlepší roku 2016, dal se tu tento pár očekávat.  Určitě to není knížka, kterou bych si vybrala na Valentýna, protože přestože mě rozesměje, taky mě rozpláče, což na Valentýna moc nechci, ale kdykoliv jindy ano. Tihle dva jsou prostě v mém srdci navždy.





Doufám, že se vám můj tag plný lásky líbil a určitě mi můžete napsat vaše odpovědi. A já už vám jen znovu popřeju nádherného Valentýna a nebo nádherný jakýkoliv jiný den, mějte se rádi, smějte se a já se budu těšit u dalšího článku. 

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.