NEW IN MY BOOKSHELF - AUGUST 2018

Ahoj!
Musím říct, že co se nových knih týče, trochu jsem to v srpnu přepískla. Pořídila jsem si totiž devět knih, což je tedy dost velké číslo. Ale tak.. jedna byla už dlouho předobjednaná, jedna byla ve velké slevě, pak tu byla objednávka z Book Depository, kterou jsem učinila jako odměnu za svou první výplatu a, no, ještě něco navíc. No co, mám ze všech knih velkou radost a rovnou vám je jdu představit.

První knihou je Mráz nebo noc od Sary Raasch, třetí díl série Sníh nebo popel, kterou jsem ulovila ve velmi výhodné akci na Albatrosu se slevou a poštovným zdarma. Na závěr série jsem velmi zvědavá, protože první díl se mi moc líbil, druhý byl takový vycpávkový, tak doufám, že třetím to autorka zase vylepší. Nicméně musím říct, že mnohem víc se těším na její novou knihu, která brzy vyjde v Cooboo - Rebelové vln, protože je o pirátech a já piráty prostě miluju. Tak k té se snad taky brzy dostanu.





Následující kniha je mnou velmi očekávaná od mé oblíbené autorky - Catwoman: Soulstealer od Sarah J. Maas. Jde o třetí knihu v čtyřdílné sérii DC Icons, kdy na sobe díly však nenavazují a jsou o mládí jednotlivých superhrdinů - v tomto případě Catwoman. Kniha určitě brzy vyjde i v čeština, aktuálně bude vycházet druhý díl o Batmanovi. První dva díly se mi moc líbily a jsem si jistá, že tento je ještě předčí, protože Sarah J. Maas je prostě bohyně. Neskutečně se těším a myslím, že zrovna tuto krásku si přečtu opravdu brzy.




Pak tu mám knihu, kterou jsem dokonce už i přečetla - Cinder & Ella - Šťastně až navěky od Kelly Oram, druhý dl v sérii Cinder & Ella. Panebože, to bylo zase tak skvělý. První díl byl velká láska a druhý dí ho sice nepřekonal, ale byl na stejné úrovni. Neskutečně jsem si knihu užila, Cindera s Ellou jsem si zamilovala ještě víc a celé téma, kterým se kniha zabývala, bylo opravdu dobře zvolené. Šlo o to, jak se Ella vyrovnávala se svou novou situací, životem celebrity, Cinder alias Brianem z masa a kostí a především se svými jizvami, které stále nedokázala přijmout. Opravdu úžasná knížka, úžasná série a já se moc těším na další knihy z pera Kelly Oram.



Další kniha je kniha, kterou jsem si chtěla koupit už hodně dlouho, ale opravdu mě k tomu přiměla až opět moje první výplata a taky fakt, že se právě prodává úplně první dotisk knihy. Jde o knih Bez filtru od Kristýny Dolešjvové. Jestli znáte projekt #zanormalniholky a stejnojmenný Instagram, pak je vám Kristýnka, která za tímto úžasným projektem stojí, jistě dobře známá. Ona bude projekt brzy ukončovat, protože,\ jak už oznamovala, má pocit, že k němu řekla vše a nemá co dalšího nám předat. Proto taky poslední dotisk knížky a já jen doufám, že se Týnka vrhne zase co něčeho nového, protože s jejím odhodláním a pozitivismem by mohla dosáhnout snad čehokoliv. Nicméně toto byl pro mě takový impuls, že si knížku musím konečně opravdu přečíst. To jsem tedy ještě neudělala, ale rozhodně to brzy napravím, protože já mám tento typ knihy (motivační literatura?) fakt ráda a obzvlášť od této skvělé osůbky to dle mého bude opravdu neskutečně skvělé čtení.

V srpnu jsem po nějaké obě učinila docela velkou objednávku z Book Depository. Obsahovala čtyři knížky, jejichž vybírání pro mě bylo velice těžké, protože bych jich nejradši nakoupila aspoň deset. První knihou je Geekerella od Ashley Poston, kterou jsem v tuhle chvíli už i přečetla a bylo to dokonalý! Retellingy já miluju, ještě navíc retellingy Popelky a když se z něj stane tak úžasná a roztomilá young adult contemporary, je čtení prostě radost. Další contemporary je Since You've Been Gone od Morgan Matson. Od Morgan jsem četla obě knihy, které vyšly v češtině, a obě naprosto miluju, takže je jasné, že jsem si musela koupit další její knihu. Momentálně jsou v originále tři další její knihy, které u nás zatím nejsou, a já si vybrala z nich tu nejstarší. A asi ani nemusím zmiňovat, jak moc se těším, protože Morgan je prostě sázka na jistotu.

Další dvě knihy v objednávce byly z žánru fantasy. První z nich je Furthermore od Tahereh Mafi. Od Tahereh jsem četla sérii Roztříštěná, kterou miluju a neskutečně se těším na další díly a řekla jsem si, že je na čase přečíst i něco dalšího. Tahle knížka sice není asi přímo retellingem Alenky v říši divů, ale už z anotace si nelze nevšimnout jistých podobností a o to víc se na ni těším. Jde o middle-grade knihu, které sice úplně nevyhledávám, ale myslím, že od Tahereh si ji rozhodně zamiluju, už proto, že její styl psaní je prostě úžasný. A druhou knihou je Stalking Jack The Ripper od Kerri Maniscalco, což je kniha, po které jsem už neskutečně dlouho koukala a moc mě lákala. A konečně ji mám a brzy se do ní pustím, myslím, že to je perfektní kniha na podzim. Mělo by jít o historickou, mysteriózní až hororovou sérii, což už je možná jasné z názvu - Jack the Ripper nebyl zrovna kladná postava a další v sérii je Dracula, který na tom není o moc líp. Já se fakt moc těším a doufám, že se u knížky budu bát.


Úplně poslední knihou koupenou v srpnu je Něco jako láska od Tracy Brogan, první kniha, která vyšla v rámci edice Srdcovky u nakladatelství Motto. Tato edice mě celé léto moc láká, tak jsem si při návštěvě Neoluxoru konečně jednu odnesla. Nevím, kdy ji přečtu, možná to nechám až na příští léto, ale rozhodně si chci postupně pořídit všechny knihy v edici, protože za prvé mají naprosto nádherné a roztomilé obálky a za druhé to je přesně typ knížek, který si zaručeně užiju.





Jak vidíte, v srpnu jsem nakupováním knih moc nešetřila. Ale to nevadí, rozhodně žádné koupě nelituju. Uvidíme, co v září, samozřejmě to nemůžu přehánět, ale nedovedu si představit, že bych si nekoupila jedinou knížku, takže určitě můžete čekat další článek. Mějte se krásně!

Ivett 

2 komentáře:

  1. Samé super kousky, jak kokukám. :) Hlavně série Sníh nebo popel mě hodně láká. :)
    PS. v srpnu jsem skoro neutrácela, za to září bude výživné, už teď mám koupenou sérii o 16ti dílec, sice z antikvariátu, ale i tak... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, tak to se muselo pořádně vyrovnat :D ale to nevadí, musíme i dělat radost, že jo :D

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.