MAY 2017 IN MOVIES

Ahoj!
Samozřejmě jsem tu i s článkem o filmech, které jsem v květnu viděla, ačkoliv ten asi nebude tentokrát moc obsáhlý, neboť jsme jich viděla jen pár. Jednak jsem moc nestíhala s učením a taky bylo v květnu poměrně dost akcí, takže jsem jich moc nestihla. Ale tady je aspoň těch pět, které jsem stihla.

Konečně jsem dokoukala můj maraton Doby ledové - Doba ledová 5 - Mamutí drcnutí. No co k tomu říct? Pro mě to byl stejně skvělý díl jako všechny předešlé. Musím se teda přiznat, že jsme si musela vyhledat, který příběh byl v tomto dílu, protože mi to trochu splývá dohromady, ale to nic nemění na tom, že to bylo skvělé. Postavy jsou snad díl od dílu vtipnější a já nikdy nedám dopustit na mé oblíbené trio Manny-Sid-Diego. Kromě samotného příběhu, který se tentokrát týkal vesmíru a tak trochu konce světa, mě bavil taky vztah Mannyho a jeho skoro zeťe. Bylo mi ho strašně líto, protože Manny se fakt nechoval úplně nejlíp a on mu pořád podlízal, ale neskutečně mě to bavilo. A teď už mi nezbývá než doufat, že tohle nebyl poslední díl série.

Už v minulém článku jsem psala, že s příchodem pátého dílu Pirátů z Karibiku do kin jsem si začala dávat rewatch série. No a zbylé díly, tedy Truhla mrtvého muže, Na konci světa a Na vlnách podivna. Teď jsem se na filmy poprvé dívala v angličtině a bylo to snad ještě lepší. Ačkoliv musím podotknout, že postřehnout co říká Johny Depp chce fakt nastražený uši :D Ale to je tak vše, co mu můžu vytknout, protože on se pro roli Jacka snad narodil. Nikdy, nikdy, nikdy mě nepřestane bavit a vždycky mě rozesměje. A celkově, Piráti jsou prostě moje srdcovka, především miluju původní hlavní trio Jack-Elizabeth-Will, které mi ve čtvrtém dílu fakt chybělo. A před pár dny jsem byla v kině už i na pátém dílu, o kterém se teda ale zmíním až za měsíc, nicméně už teď můžu říct, že to byla bomba.



Nevím, jak vy, ale já naprosto miluju film Rafťáci. A protože už to byla nějaká doba, co jsem ho viděla naposledy, nemohla jsem si ho v televizi nechat ujít. Odjakživa zbožňuju duo Kotek+Mádl, ti jsou podle mě prostě úžasní. A celá tahle komedie je prostě opravdu komedie. Já se směju od začátku do konce a to přestože ty scény znám nazpaměť. Trochu chápu, že někomu se třeba film tolik líbit nemusí, vzhledem k tomu, že hlavním tématem je připravit jednoho z hlavních hrdinů konečně o panictví, ale to rozhodně nic nemění na tom, že ty scény jsou prostě legendární a neuvěřitelně vtipný. A víte, koho ještě miluju? Mladšího bráchu jednoho z kluků, na jehož jméno si samozřejmě nemůžu vzpomenout, ale pokud jste viděli, tak určitě víte. Ty jeho vylomeniny jsou prostě top! A neméně mě baví snaha jeho rodičů znovu vnést jiskru do jejich manželství. Jo, stejně jako u Pirátů, tohle mě fakt nikdy nepřestane bavit. A mimochodem, letos v zimě jsem poprvé viděla Snowboarďáky se stejným hlavním duem, ale přestože ti se mi taky líbili, musím říct, že Rafťáci u mě rozhodně vedou.

Tak to bylo mých pár filmů za květen. Už teď si dělám v hlavě seznam filmů, které chci rozhodně vidět v červnu a neskutečně se na ně těším, tak doufám, že vám o ně stejně nadšeně povyprávím za měsíc. Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.