NEW INY MY BOOKSHELF - APRIL 2017

Ahoj!
Nevím jak vám, ale mě v dubnu přibyla poměrně slušná hromádka knih. Konkrétně šesti knih. Pro někoho je to možná málo, ale na mě je tohle číslo za měsíc opravdu dost, vzhledem k tomu, že si bohužel zatím nevydělávám. Ale utěšuju se tím, že dvě knihy jsem pořídila doslova za pakatel a jedna byla tak nějak "povinná", protože přišel katalog Knižního klubu (ale její kupování jsem si samozřejmě užívala, povinnost nepovinnost). A všech šest přírůstků bych vám teď ráda představila.

Začneme už zmíněnou knihou z Knižního klubu. Vybrala jsem si Nejdelší jízdu od Nicholase Sparkse. Od Sparkse jsem zatím četla dvě knihy a opravdu se mi líbily. Teď mám doma další dvě nepřečtené knihy, které si ale chci určitě co nejdřív přečíst. Především tuto, protože bych se následně ráda podíval taky na film. Přečetla jsem si anotaci a rozhodně se nebojím očekávat úžasný příběh, na který se skutečně moc těším.






Jistě nejsem jediná, kdo netrpělivě očekával vydání Dvora mlhy a hněvu od Sarah J. Maas a běžel si pro tuhle krásku hned, jak to bylo možné. Jaké bylo mé zklamání, když jsem zjistila, že mi chybí pár drobných (jen tři koruny, no chápete to?) ke koupi této knihy. Já se ale nevzdala a hned další den jsem letěla do Neoluxoru, tentokrát s dostatečným obnosem peněz a taky asi s deseti minutami během kterých jsem se musela dostat do Neoluxoru, koupit knihu, běžet na nádraží a stihnout autobus. Světe div se, já to stihla a měla tak Velikonční prázdniny, které jsem knize mohla věnovat. A jak už jste možná z blogu slyšeli, byla to opravdu jízda. Už se nehodlám dál namáhat vypisováním toho, co bylo na knize úžasné, protože mi to dá vždycky děsně zabrat. Takže to řeknu jednoduše - úžasné bylo všechno. A především byl úžasný Rhysand. A Feyre. A celý příběh. No, jak říkám, prostě všechno.

Konečně jsem se odhodlala a koupila si Fangirl od Rainbow Rowell. Doma už mám nějaký ten pátek Nedej se a ráda bych si prostě přečetla Fangirl jako první. Tak teď ji mám konečně hezky na poličce a jsem zvědavá, kdy se k ní dostanu. Doufám, že co nejdřív, ale to doufám u každé knihy. Od Rainbow jsem četla zatím jen Eleanor a Park, což se mi líbilo, ale předpokládám, že tohle bude trošku něco jiného a troch lehčí téma. A už se opravdu těším.






Už děsně dlouho si chci konečně přečíst nějakou klasiku od Jane Austen. A čím jiným začít než Pýchou a předsudkem? Viděla jsem film s Kierou Knightley, který se mi opravdu líbil a samotný příběh je poměrně známý, takže už samozřejmě budu vědět, jak se bude kniha vyvíjet, ale přesto se na ni těším. A upřímně doufám, že mi sedne styl psaní Jane, protože do ní vkládám velké naděje. Takže opět - snad bude brzy přečtená.






No a nakonec ty dvě opravdu výhodné koupě. Nějakou dobu mám doma, samozřejmě zatím nepřečtenou sérii Vampýrská akademie od Richelle Mead. A ráda bych začala shromažďovat taky spin-off sérii Pokrevní pouta, protože je mi jasné, že ji po přečtení VA budu neprodleně požadovat. A tak jsem k objednávce přihodila dva čtyřicetikorunový díly - dvojku Zlatá lilie a šestku Rubínový kruh. Ti jsou zatím jediné díly, které mám a postupně si chci dokoupit všechny. Bohužel jsem viděla, že dva díly jsou jaksi všude vyprodané, tak jen doufám, že se ke mně nějak dostanou. No, nejdřív stejně musím začít Vampýry a zbytek budu asi řešit až pak. A snad úspěšně.

Tak to bylo mých šest dubnových úlovků. Ze všech knih mám samozřejmě velkou radost a myslím, že můžu s klidem říct, že největší asi z již přečteného Dvora mlhy a hněvu, který se mi zkrátka fakt dostal pod kůži. Vy mi určitě napište vaše nové knihy a nebo mi napište názory ba ty mé, pokud jste je už přečetli. Mějte se krásně"

Ivett



Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.