JANUARY 2017 IN MOVIES

Ahoj!
Nedávno jsem  dopsala své filmové resty za prosinec a už abych se s vámi podělila o filmy, které mě provedly lednem. A začátek roku vůbec nebyl špatný. Filmů tu tedy není tolik jako v prosinci, což je pochopitelné. Ale viděla jsem skvělé filmy, některé poněkolikáté, některé poprvé, takže jdeme na to.

Film, který u mě každý rok patří k Novému roku, je Šťastný nový rok. Filmy na tenhle způsob sledování osudů více lidí, párů, přátel a tak úplně zbožňuju (viz Láska nebeská nebo Na svatého Valentýna, které určitě čekejte v únoru) a ani tento film není výjimkou. Hrají tu někteří mí naprosto oblíbení herci (Lea Michele, Ashton Kutcher, Sarah Jesicca Parker and more), opět mě baví sledovat osudy jejich postav (ať už problémy s novoroční koulí na Times Square, soutěž o první dítě v novém roce nebo samozřejmě lásku) a některé scény mi přijdou strašně dojemné. Prostě mě to vždycky tak nějak do nálady, navnadí mě na nový rok a je to vždycky prostě nádhera.
Poslední den prázdnin v televizi dávali Dopisy pro Julii, které jsem ještě neviděla, takže jsem se musela kouknout. A byl to nádherný film odehrávající se na nádherném Italském prostředí (a samozřejmě taky ve Veroně), s mou oblíbenou Amandou Seyfried a s nádechem mého oblíbeného romantického příběhu - Romeo a Julie. Samozřejmě to bylo celé o lásce - o šťastné i nešťastné, naplněné i nenaplněné, ztracené či nově nalezené a tak dále, ale tohle mě prostě baví, nádherně jsem si u toho odpočinula a bylo to super.
Další film, který jsem viděla v lednu poprvé byl Velký Gatsby. Možná jste zaregistrovali, že jsem někdy v září přečetla knihu, která se mi líbila, ale byla jsem z ní trochu zmatená. Nicméně na film, jsem se těšila, protože Leonardo DiCaprio. A absolutně mě nezklamal. Některé věci jsem tam pochopila snáze než v knize, ale film se pevně držel předlohy, Leo jako Gatsby byl vynikající a celé mě to ohromně bavilo. Trochu lépe jsem tu pochopila celého Gatsbyho a dokázala mu trochu lépe porozumět, stejně jako Daisy a jejich vztahu. No, opravdu skvělý film.
Když jsem zjistila, že půjde Hannah Montana, věděla jsem, že se musím podívat. Já ji prostě zbožňuju a už jsem ji fakt dlouho neviděla. No a potom, co jsem si přečetla Milníky na mé cestě od Miley Cyrus se na film dívám ještě trochu jinak a prostě ho zbožňuju ještě víc. Pro mě je to prostě skvělý, romantický i neromantický film o dívce, kterou by si přála být skoro každá malá (a možná nejen malá) holka. A kouknout se na něj znovu bylo strašně fajn.
Leden byl také ve znamení Disneyovek na Nově. Moji oblíbenou Krásku a zvíře jsem sice nestihla, ale viděla jsem poprvé Malou mořskou vílu a úplně si ji zamilovala. Příběh samozřejmě znám, ale opravdu to celé vidět bylo nádherný. No prostě Ariel je skvělá, Disneyovky jsou skvělý, šťastný konce jsou skvělý a dokonce jsem se i skvěle bavila.
A druhou a poslední Disneyovkou, kterou jsem viděla a samozřejmě jsem si ji okamžitě taky zamilovala, byl Aladin. Oh my God, to bylo zase tak skvělý. Upřímně jsem ani moc nevěřila, že z téhle pohádky budu tak nadšená, protože mě ten příběh nikdy až tak neoslovil, ale byla to naprostá dokonalost. Aladin je úplně úžasný! A tu jeho lampu bych si okamžitě ráda přivlastnila, ačkoliv by asi přinesla taky spoustu problémů. Ale prostě.... aaaah :)
V lednu jsem si samozřejmě taky dala po dlouhé době rewatch české klasiky - Slunce, seno, jahody, Slunce, seno a pár facek a Slunce, seno, erotika. Já nevím, jak vy, ale tyhle komedie miluju. Tady je tak přirozený humor, který jde tak nějak sám od sebe, vesnické prostředí mě dobře známé (i když teda ne až do takových extrémů :D) a nevím co ještě dodat. U těchto filmů se prostě pokaždé pořádně zasměju a pořádně odreaguju.





V lednu jsem se taky konečně podívala na poslední díl nových Gilmorek - Gilmore Girls - A Year In The Life - Fall.(pozor spoilery) A bylo to legendární! Celý díl jsem si neskutečně užila. Úplně jsem si zamilovala Lorelei a její nápad s Divočinou, Emily a její bulshit, u čehož jsem fakt vyprskla smíchy, konečně jsme viděli taky Deana, byl tu samozřejmě Jess a Logan, Luke a Loerelei a jejich svatba, konečně konečně konečně taky Sookie, na kterou jsem celou dobu čekala a celý film se u mě nesl v očekávání těch tajemných posledních čtyřech slovech, která mě teda opravdu překvapila a... kruci, jak to můžou takhle otevřeně ukončit? :D Ale i za tyhle čtyři epizody jsem strašně vděčná, protože to bylo prostě úžasný a sice mi hrdinové stále chybí, ale nahlédnout do jejich osudů bylo skvělý.
No a na závěr takový bonus.V lednu jsem s rodinou byla v Praze v divadle Studio dva na představení Šíleně smutná princezna, což (jak jste se tu už mohli dočíst) jedna z mých nejoblíbenějších pohádek na světě. Strašně jsem se na představení těšila a ono prostě ještě předčilo má očekávání. Nevím, jestli to bylo skvělým hereckým obsazením (např. Jan Kraus, Bohumil Klepl, Jan Cina,...), jistými upgrady pohádky do trochu současnější doby nebo tím, že je ta pohádka prostě tak boží, ale mě za celou dobu nezmizel úsměv z tváře. Hned bych na to šla znovu. Některé hlášky jsou zkrátka nezapomenutelné, celé to bylo neskutečně vtipné a já vám představení můžu prostě všemi deseti doporučit.


Tak, tolik už úplně závěrem k mému lednu. A jaký byl ten váš? Opravdu doufám, že jste vykročili správnou nohou, a že se tu za měsíc zase sejdeme u zhodnocení únoru. Mějte se krásně!

Ivett













Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.