BOOKAHOLIC READ IN DECEMBER 2016

Ahoj!
Je to neuvěřitelné, ale opět uběhl měsíc. A co víc, uplynul celý rok a jsme na konci roku 2016, což je děsivé. No já mohu za sebe říct, že na rok 2017 se neskutečně těším. Uplynulý rok totiž nebyl úplně nejlepší, převažovaly ty horší věci nad lepšími (ačkoliv jsem si samozřejmě spoustu věcí užila, jako třeba další výlet do Anglie). No a k roku následujícímu jsem optimistická a myslím, že opravdu bude mnohem lepší. Nicméně te´d už dost keců a jde se na přečten knížky, kterých sice opět nebylo úplně hodně, ale taky jsem nějakou dobu strávila jednou bichlí (což je mimochodem taky nejtlustší kniha, kterou jsem letos přečetla), takže zas taková bída to snad není :)

První knihou jsem se chtěla opravdu naladit na Vánoce a sáhla jsem po knize Dárek z pravé lásky, kterou napsalo několik autorů, protože jak jistě víte, jde o knihou složenou z dvanácti povídek týkajících se zimy a Vánoc. Já už se o knize rozepsala v recenzi, takže se už o knize jen trochu zmíním. No v kostce - moc se mi líbila, každá povídka byla jiného žánru a svůj účel to splnilo na 100%.
Knihu jsem četla 7 dní.




Potom jsem si vzala jen takovou jednohubku - Deník malého poseroutky od Jeffa Kinneyho. Kdysi jsem četla některý díl a vím, že mě to bavilo, tak jsem se vloupala k sestře do knihovny a přečetla si první díl. A bylo to super - skvělé, klučičí (pro změnu), komiksové čtení, u kterého jsem se bavila. To je asi tak vše.
Knihu jsem četla jeden den.






No s pokračovala jsem v každoročním rereadingu Harryho Pottera knihou Harry Potter a Tajemná komnata od J. K. Rowling. To bylo jako vždy skvělé počteni, zase jsem se na chvíli vrátila do mých milovaných Bradavic, k mým kouzelnickým přátelům a strašně se mi nechtělo zpět do reality. No už se moc těším na třetí díl.
Knihu jsem četla 7 dní.





A onou nejtlustší knihou za celý rok se stal čtvrtý díl Skleněného trůnu, na který jsem se neskutečně těšila - Královna stínů od Sarah J. Maas. Tak to byla neskutečná jízda. Sice bichle, ale opravdu to za to stálo. Stalo se tam toho tolik, že jsem se ani nestačila divit. Líbilo se mi úplně vše a musím jen souhlasit s těmi, co tvrdí, že se série díl od dílu zlepšuje. No nevím, o kolik výš ještě může stoupnout, protože tohle je fakt bomba. A vy si jistě počkejte na recenzi, kde vám toho řeknu víc.
Knihu jsem četla 10 dní.



Tak to by bylo k článku s mými posledními knihami v roce 2016 vše. Ráda bych napsala nějaký shrnující článek za minulý rok, samozřejmě co se knih týče, takže doufám, že se mi podaří vymyslet, jak ho napsat a najdu si na něj čas. Ale tak jako tak vám rozhodně přeju nádherný rok 2017 a ať opravdu stojí za to :) Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.