NEW IN MY BOOKSHELF - NOVEMBER 2016

Ahoj!
Článek s novinkami v mé knihovně je v tuhle dobu už asi očekávaný. A přestože nemám úplně na rozhazování, ani za listopad tento článek nechybí.  Mám tu 4 nové knihy.. Technicky vzato jich bylo trochu víc, ale to budu počítat až za měsíc, neboť při výletě v Praze jsem si mohla vybrat pár knih, které dostanu pod stromeček, takže až v nějakém vánočním haulu vám je ukážu.

Útěk do samoty mi ozdobil knihovnu díky pravidelnému katalogu Knižního klubu, jehož jsem členem. Jelikož jsem naprosto milovala Volbu Nicholase Sparkse, rozhodla jsem se postupně v jeho knihách pokračovat. Proto mi padala volba na tuto knihu. Nevím sice, kdy se k ní úplně dostanu, ale rozhodně se moc těším.







Asi nejvíc očekávanou knihou pro mě za poslední měsíce byla Královna stínů od Sarah J. Maas. Na čtvrté pokračování Skleněného trůnu jsem se těšila nehorázně, Je to sice docela macek, ale nemůžu se na ni dočkat. Čímž můžete poznat, že jsem se bohužel ještě nedostala k přečtení. Důvody je několik - v prvé řadě mám teď knížky, které bych ráda stihla přečíst do konce roku, čili jim dávám přednost a taky mě naprosto děsí, jak by se takhle tlustý paperback zničil nošením v tašce,,, Předpokládám, že se k ní snad dostanu někdy o vánočních prázdninách, tak uvidíme.




Jelikož probíhaly v listopadu nějaké ty slevy, měla jsem slevu na Egmont a k tomu poštovné zdarma, rozhodla jsem si něco vybrat. No a výběr nakonec skončil u Cinder od Marissy Meyer. Sérii Lunárních kronik si plánuju koupit a přečíst už strašně dlouho, protože převyprávění pohádek úplně miluju (ačkoliv mám dojem, že jiné převyprávění než Krásky a zvířete jsem snad ještě nečetla), stejně jako miluju pohádky samotné a co miluju úplně nejvíc je právě Popelka, jejíž obdobou má být Cinder. Moc se na knihu těším a snad si brzy pořídím i zbývající díly.




No a k poslední knížce už jen úplně krátce. Jde totiž o dárek pro mou sestru k Vánocům, kterým bude Deník malého poseroutky 10 - Staré dobré časy od Jeffa Kinneyho. Je už takovou očekávanou tradicí, že k jakékoli příležitosti, kdy se dávají dárky, dám sestře nějakého poseroutku (a tedy nevím, co budu dělat teď, když už bude mít všechny). Já četla asi jeden nebo dva díly a vím, že mě to moc bavilo. Bylo to takové nenáročné, zábavné čtení ozvláštněné o kresby a ráda bych si někdy přečetla všechny díly. Tak uvidíme. 





Tak tolik k listopadovým přírůstkům. Není jich zase tolik, abych si dělala nějaké velké výčitky a navíc, teď budou Vánoce, kdy očekávám snad spoustu nových knih, takže prosincový článek bude s největší pravděpodobností objemnější. Zatím se mějte krásně!

Ivett 

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.