NEW IN MY BOOKSHELF - OCTOBER 2018

Ahoj!
Přeji vám krásný sváteční večer a doufám, že jste měli ještě krásnější Štědrý den. Nemůžu uvěřit tomu, že Vánoce jsou už zase téměř za námi a za pár dní už zase vstoupíme do nového roku. Ale nebudu si tu stěžovat na rychlost času a radši se pustím do dnešního článku. Dnes jsem tady s krátkým článkem o koupených knihách za letošní říjen. Obsahově bude stejně chudý jako článek o přečtených knihách, protože jsem si pořídila také tři knihy. A bez zdržování půjdu rovnou na ně.

Nejprve jsem udělala objednávku na Albatrosu. Ta zahrnovala dvě knihy, z nichž první je Temnota od Kiersten White. Tato kniha mě zaujala už podle zahraničních recenzí a když jsem potom zjistila, že je ještě k tomu z prostředí Osmanské říše, tutově jsem věděla, že bude moje. K Osmanům mám totiž velmi blízko a navíc jsem psala a píšu i seminární práce na tuto státní instituci. Jsem velmi zvědavá, jak bude toto prostředí zakomponováno do knihy a moc se těším. No a druhým úlovkem byla kniha Rebelové vln od Sary Raasch. Nedávno jsem dočetla poslední díl autorčiny trilogie Sníh nebo popel a ačkoliv celkově je série spíš takový lepší průměr, líbila se mi a se zakončením jsem spokojená. Nicméně myslím, že i kdyby se mi nijak zvlášť nelíbila, tuto knihu bych si stejně přečetla. Proč? Protože piráti. Jednoduchá odpověď, já piráty miluju a rozhodně si chci přečíst co nejvíc knih právě o nich. A doufám, že potom dostanu nutkání zhlédnout celé Piráty z Karibiku, protože to je prostě láska a vždycky dobrý nápad.

Poslední koupená kniha byla u mě naprosto samozřejmá - jde totiž o knihu Sama sebou od Jojo Moyes, třetí díl ze série Než jsem tě poznala. Vůbec jsem nečekala, že nějaký třetí ještě bude, a když jsem ho všude viděla v angličtině, přemýšlela jsem, jestli si ji nepořídím v AJ, ale nakonec vyšla i u nás a já mám tak svoji Jojo Moyes sbírku neporušenou. Ani vlastně moc nevím, o čem má třetí příběh ze života hlavní hrdinky Louisy být, ale těším se neskutečně. Tak snad se do ní pustím co nejdřív.






Já už to tu nebudu dále zdržovat, jen zmíním, že jsem ze všech tří knih nadšen a těším se, až je přečtu - jak jinak. Vy mi určitě napište, jestli už jste některou z nich četli a co si o ní myslíte. Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.