MAY 2018 IN MOVIES

Ahoj!
Jako již tradičně jsem tu s článkem se zhlédnutými filmy pozdě... ale přece! A tentokrát to bude opravdu krátké, protože tu mám pouhé dva filmy. No jo, tady je důkaz, že fakt nestíhám. Tak abych ho neprodlužovala, rovnou se vrhnu na samotné filmy.

Prvním filmem je Ladíme 3 - konečně! Tuhle sérii opravdu zbožňuju, první dva díly byly skvělý a ani třetí rozhodně nezaostával. Byla to zase parádní jízda, Rebel Wilson jako vždycky naprosto válela, písničky byly úžasný a já se skvěle bavila. No co k tomu dodat? Myslím, že Ladíme je série, která člověku prostě musí sednout, ale když vám sedne, tak si ji užíváte naplno. Jí ji miluju, ale myslím, že momentální tři díly jsou plně dostačující. A tajně si přeji, že třeba za nějakých 10 let bude nějaký reunion filmy, který jsou teď nějak v módě, protože k této sérii by se to podle mě opravdu velice hodilo. 
No a druhý film se pojí s jednou očekávanou květnovou událostí - královskou svatbou. Tu jsem jako spousta dalších sledovala a naprosto se nad ní rozplývala. Já miluju svatby a svatba prince Harryho a Meghan Markle byla neskutečně nádherná. Řeknu vám, kdybych bylo mou náplní práce chození na svatby, absolutně bych si nestěžovala. A nemohla jsem vynechat ani film, který byl o tomto pár natočený - Harry & Meghan: A Royal Romance. Já vím, tyhle jednoduché romantické filmy nejsou nic světoborného, ale mně se prostě vždycky tak moc líbí a .. no, taky se nad nimi rozplývám, Ale zároveň mi při filmu i při sledování svatby bylo trochu smutno, protože Harry je už nějakou dobu moje platonická láska... Hádám, že v tom asi nejsem sama, že? :D Ale milostný příběh je to nádherný No, takže tak. To byla jedna krásná květnová záležitost, která mi trochu prosvětlila tu depresi z hromady učení do školy. 

Tolik k mému filmově skromnému květnu. V červnu bude filmů určitě víc a už teď vám můžu říct, že jsem viděla zase úplný pecky. Určitě dejte vědět jednak, jestli máte rádi Ladíme a pak, jestli jste sledovali svatbu a taky si na ně tak potrpíte. Mějte se krásně!

Ivett

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.