BOOKAHOLIC READ IN DECEMBER 2017

Ahoj!
Samozřejmě vás nemohu ochudit ani o přehled knih, které jsem přečetla v prosinci. Sice jsem moc nestíhala, ale přesto se mi pár knih přečíst podařilo. Pokud tedy chcete, můžete se právě se mnou na chvilku vrátit ještě do již minulého roku a podívat se na posledních pět loňských knih.

Hned na začátku měsíce jsem se vrhla na knihu do povinné četby, na kterou jsme měli v literatuře dělat i společný rozbor (k čemuž samozřejmě ještě nedošlo -.-) a tou byla Maryša od Viléma a Aloise Mrštíka. A byla jsem opravdu překvapena, jak se mi kniha líbila. Je to opravdu úzká knížka, navíc formou scénáře, takže je přečtená rychle (jen mně to zase kvůli škole trvalo déle) a navíc i příběh je dost poutavý. Takové nahlédnutí do toho, jak to se sňatky a láskou probíhalo dříve a jak to tady konkrétně Maryšu dost poznamenalo.
Kniha 86 stran a četla jsem ji 2 dny.




V rámci výzvy na Databázi knih (a taky abych vám mohla napsat co nejlepší recenzi) jsem si dala taky rereading knihy Bajky barda Beedleho od J. K. Rowling. To bylo zase naprosto úžasné. Tyto pohádky jsou tak neskutečně kouzelné a já se jimi jen nechám naprosto pohltit a skvěle si je užiju. Mou nejoblíbenější je prostě starý známý Příběh tří bratří, ale krásný je každý příběh. A vždycky si ráda přečtu taky moudra od Albuse Brumbála.
Kniha má 124 stran a četla jsem ji 2 dny.




Následně jsem se zase po krátké odmlce vrhla na čtvrtý díl ze série Vampýrská akademie - Krvavý slib od Richelle Mead. A samozřejmě to zase byla velká pecka! Já mám opravdu moc ráda Rose a to, jak se neustále vlivem okolností mění, dospívá, ale zároveň zůstává pořád tou skvělou Rose, to se mi moc líbí. Zase jsem se nestačila divit tomu, co vše se tady dělo a Richelle opět předvedla dokonalou ukázku svých skvělých schopností. A konec, ten mě samozřejmě úplně šokoval. Neskutečně se těším na další díl.
Kniha má 368 stran a četla jsem ji 7 dní.




A samozřejmě jsem musela ještě stihnout dokončit letošní rereading Harryho Pottera knihou Harry Potter a relikvie smrti od J. K. Rowling. No a myslím, že je naprosto jasné, že jsem si knihu i po miliontém přečtení užila, jako bych ji četla poprvé. U Harryho to jinak prostě ani nejde. Na každé knize miluju úplně všechno a stejně je tomu i tady. Asi k tomu nemusím nic víc psát, protože předpokládám, že většina z vás to má s Harrym úplně stejně. Viteály, relikvie, přátelství, problémy, nepříjemnosti, úmrtí... to vše na knize miluju. Až na ta úmrtí tedy, ta mě vždycky dostanou. Nicméně vám bych to vše chtěla co nejdřív shrnout v recenzi, tak snad se mi to povede.
Kniha má 627 stran a četla jsem ji 9 dní.



A poslední kniha byla typicky vánoční - Polibek v New Yorku od Catherine Rider. A vánoční byla každým coulem - odehrávala se na Štdědrý den, byla plná lásky, romantiky a ač to je ve skutečnosti dost nereálný příběh, v knize mi nedělalo nejmenší problém si jej užít. Zamilovala jsem si oba hlavní hrdiny, zamilovala jsem si New York a po dočtení mi zůstal jenom zasněný výraz. Tahle vánoční pecka se opravdu povedla a nic lepšího jsem si k zakončení roku nemohla yybrat.
Kniha má 240 stran a četka jsem ji 3 dny.




Tak to bylo mých 5 prosincových krásek. Myslím, že jsem si zase vybrala úplně skvěle a už se nemůžu dočkat, jaké další skvělé knihy přinese nový rok. Vy mi určitě napište, co jste v prosinci četli vy a jak se vám to líbilo. Mějte se!

Ivett

2 komentáře:

  1. Vidím, že jsi měla štěstí na samé pěkné knihy. :) já měla prosinec hodně slabý, asi čtecí krize. :)) snad se to s novým rokem zase zlepší.

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.