BOOKAHOLIC READ IN NOVEMBER 2017

Ahoj!
Jako... za měsíc je tu rok 2018, no chápete to? A za ještě kratší dobu Vánoce. Nechápu, ale jsem z toho naprosto nadšená. Momentálně mám opravdu hodně hektické období ve škole a ještě nějakou dobu to asi nebude lepší, ale neskutečně se těším na dobu potom a doufám, že Vánoce pro mě budou zase tím klidným období stráveným ve skvělé vánoční atmosféře čtením, koukáním na pohádky a aspoň chvilkovým nic neděláním, které jsem nezažila snad od prázdnin. Ale před tím vším se s vámi samozřejmě podělím ještě o knihy, které jsem přečetla v listopadu. Tentokrát tu mám 5 knih, což je sice o jednu knihu méně než v říjnu a rozhodně to není žádné skvělé číslo, ale já prostě nestíhám a strašně mě to mrzí. Nicméně i tak jsem si každou knihu užila a právě mé nadšení bych vám ráda krátce zprostředkovala. 

Nejdřív jsem si vybrala závěrečný díl série Kroniky Kaninu s názvem Křišťálové království od Amandy Hocking. Slyšela jsem na knihu pár zklamaných názorů, ale já musím říct, že jsem byla spokojená. Zakončení série se mi líbilo a docela mě překvapil trochu netradiční závěr. Celkově bych tuto trilogii rozhodně neoznačila za žádný skvost fantasy literatury, ale je to takové příjemné oddychové čtení, které se dobře a rychle čte (plusem jsou rozhodně krátké kapitoly, které jsou dokonce pojmenované, což já vždycky můžu) a já si čtení užila.
Kniha má 352 stran a četla jsem ji 6 dní (tady si s tím rychlým čtením trochu protiřečím, co :D ale opravdu to je jen mnou a mým nedostatkem času..)
RECENZE

A pokračujeme na stejné vlně! Ukončila jsem totiž další trilogii - Šepotání, konkrétně tedy třetí díl Zrcadlení od A. G. Howard. Tady mě teda čeká ještě povídková kniha, na kterou se fakt neskutečně těším, protože lidi, tohle bylo skvělý. Já stále ještě patřím k těm, kteří si milostné trojúhelníky v knihách užívají, a protože přesně to už v tomto díle hrálo opravdu podstatnou roli, naprosto jsem si to užívala. Miluju Morfea, mám fakt ráda Zacha, ačkoliv mě část knížky trochu štval, s Alyssou sice pár malých problémů mám, ale v podstatě jí naprosto rozumím a miluju Šepotáckou Říši divů, které jsme tu tentokrát měli fakt hodně a byla to bomba. A ačkoliv chápu, proč se některým lidem závěr nemusí úplně líbit, já jsem opravdu ráda, jak to autorka vymyslela a jinak si to nedovedu představit.
Kniha má 432 stran a četla jsem ji 7 dní.
RECENZE (bude už brzy!)

Páni! OMG! Jo! Přesně a jedině takhle jsem schopna se vyjadřovat o mých pocitech ke knize Hedvábník od Roberta Galbraitha. Po roce jsem si přečetla druhý díl ze série o detektivu Cormoranu Strikeovi a byla jsem zase úplně unesená. Asi už jsem zapomněla, jak skvělý byl pocit číst tuhle detektivku a o to to bylo lepší, protože Hedvábník byl jedna velká jízda, která mě neskutečně bavila. Detektivní zápletka byla opět perfektní, stejně jako stále se rozvíjející postavy Robin a Cormorana a myslíte si, že jsem uhádla, kdo je vrah? No samozřejmě, že ne a to je právě boží :D Brzy, brzy napíšu recenzi, kde se dozvíte víc.
Kniha má 512 stran a četla jsem ji 5 dní.


Po Humbooku jsem byla odhodlaná přečíst si něco od Ladislava Zibury. A tak jsem si těsně před jeho přednáškou (na kterou jdu zítra a neskutečně se těším) přečetla jeho cestovatelskou prvotinu 40 dní pěšky do Jeruzaléma. A takovou bombu jsem tedy opravdu nečekala. Tohle byla tak skvělá knížka, opravdu! Ládíkovo cestovatelské dobrodružství je napsáno tak neskutečně poutavě, že se nemáte šanci nudit. A vtipně! To je důležité. Přestože psal o každém svém dnu, rozhodně kniha není psána formou nějakého nudného, zdlouhavého deníku, ale poutavého, vtipného, zajímavého a opravdu inspirujícího cestopisu. Už se těším, až vám o knize řeknu víc v recenzi, protože tohle za přečtení fakt stojí.
Kniha má 240 stran a četla jsem ji 4 dny.

No a listopad jsem zakončila druhým dílem trilogie Oko za oko - Oheň a plamen od Jenny Han a Siobhan Vivivan. Po prvním dílu jsme měla takové rozporuplné pocity, ale byla jsem spokojená - a teď si stále stojím za tím, že tahle série je prostě divná, ale mě neskutečně baví. Na jednu stranu vypadá jako klasický dívčí románek, na druhou stranu si vůbec na nic nehraje a ničeho se moc nebojí a navíc jsou tam zakomponované fantasy prvky, takže vlastně pořádně vůbec nevím, jak sérii žánrově zařadit. Řeknu vám, že to, co se stalo na konci jsem opravdu nečekala a byla jsem doslova šokována... A trochu mě děsí, co přijde dál. Takže se na třetí díl opravdu těším a jsem zvědavá, jak daleko to ještě zajde...
Kniha má 397 stran a četla jsem ji 5 dní.

No, tak to je ke knihám, které jsem v listopadu přečetla vše. Myslím, že přestože jich bylo jen 5 , je to celkem pestrá paleta žánrů a všechny jsem si opravdu užila. Na prosinec si mám v plánu přečíst pár mých velmi očekávaných knih, takže se na to opravdu těším. A doufám, že vy si taky užíváte vaše čtení. Mějte se krásně!

Ivett





2 komentáře:

  1. Je neuvěřitelné jak rychle ten čas letí... Rok 2018?? Vážně? :)) jinak 5 přečtených knih není vůbec špatné - za mé byl tenhle měsíc snad úplně nejslabší co se čtení týče a nejkomplikovanější v běžném životě... Snad bude prosinec lepší. :))

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.