APRIL 2018 IN MOVIES

Ahoj!
Nezapomněla jsem, mám tu i článek s filmy za duben. Stihla jsem čtyři filmy, což je celkem fajn na to, že jsem opravdu vůbec nestíhala. A bez dlouhého okecávání jdu na to, protože už se nemůžu dočkat až vám především o jednom skvělém filmu řeknu.

A jdu rovnou na něj. Konečně jsem viděla film, na který jsem chtěla jít do kina, ale bohužel jsem to nestihla. Jde o film Největší showman. Panebože... to byla dokonalost!!! Tak úžasný a kouzelný film se opravdu jen tak nevidí. Je to samozřejmě muzikál, takže je plný písniček a ty jsou neskutečně nádherné. Zamilovala jsem si úplně každou, ve filmu jsou perfektně zazpívané a dodávají mu ještě větší kouzlo. Kouzelný je ale i tak. Jde zkrátka o úžasný a dojemný příběh, který se povedl na plátno převést naprosto bravurně a nedokážu si představit, že si ho někdo nezamiluje. To snad ani není možné. I herecké výkony jsou dle mého názoru skvělé a já na film neustále vzpomínám a písničky si jedu pořád. No, rozhodně vím, že tento film jsem neviděla naposledy.
Protože bylo výročí potopení Titanicu, musela jsem se na film Titanic prostě znovu podívat. Já to miluju a budu milovat navždy. Sice teď neustále nestíhám a dělám něco do školy, ale jeden večer jsem si prostě dala volno a se sestrou jsme se na film koukly. A protože jsme byly samy doma, mohly jsme se podívat na DVD, které jsem dostala k Vánocům. A jako vždy to bylo naprosto famózní. Tohle je jeden z mála filmů, u kterého se prostě vždycky rozbrečím, jinak to nejde. Sice jsem se už dávno smířila s tím, jak příběh Jacka a Rose skončil, ale stejně si v duchu nikdy nepřestanu malovat svůj alternativní konec, u kterého budu brečet maximálně dojetím. Ale miluju to a doufám, že vy taky.
Dalším filmem nominovaným na Oscara, který jsem viděla, byl The Post. Tohle je jeden z filmů, na který se musíte opravdu hodně soustředit, protože tady v podstatě záleží na každém detailu a dost snadno se ztratíte. To mi dělalo trochu problém, nicméně film jako takový byl skvělý. Už díky skvělé Meryl Streep a Tomu Hanksovi v hlavních rolích. Pokud jste trochu obeznámeni s americkými dějinami 2. poloviny 20. století, tento film pojednává o skandálu, kdy americké noviny The Washington Post zveřejnily tajnou zprávu, která informovala o angažovanosti americké vlády ve válce ve Vietnamu. Celá tato událost je rozhodně velmi zajímavá a myslím, že ve filmu byla podána opravdu dobře, ale konkrétně pro mě platí, že se na film budu muset někdy podívat znovu, abych to celé ještě lépe pochopila. Ale rozhodně doporučuji.
A nakonec tu mám jeden český film. Nejsem si jistá, jestli jsem někdy Discopříběh viděla celý, každopádně teď  jsem se na první díl podívala. A bylo to fajn. Písničky Michala Davida jsou klasika, kterou si sice jen tak nepouštím, ale jsou prostě chytlavý. Příběh je takový oddechový, vůbec nad ním nemusíte přemýšlet, ale mně se to fakt líbí. Zkrátka naprosto na pohodu film, u kterého si prostě odpočinete (pokud u něj teda nepracujete na seminárce, že :D) a pak jdete dál. A určitě se podívám na dvojku.





Tak to byly čtyři dubnové filmy. Myslím, že celkem fajn, především z Největšího showmana se stala jedna z mých srdcovek. Tak uvidíme, co tu ukážu za měsíc, i když je pravda, že teď ti filmy fakt moc nestíhám. Mějte se krásně!

Ivett



2 komentáře:

  1. Titanic je klasika, kdo neviděl jakoby nebyl. :)) Na největšího showmana bych se ráda podívala v nejbližší době a to nejen kvůli mému oblíbenému herci. :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.