NEW IN MY BOOKSHELF - JUNE 2017

Ahoj!
Pokud jste četli můj květnový přírůstkový článek, víte, že jsem se poněkud rozšoupla. A jak jsem na tom byla v červnu? No... nakonec ne o moc lépe. Ale tak víte co, když je v Neoluxoru akce 1+1 na knižní bestsellery, kdo by toho nevyužil? Ehm.. dvakrát.. No nic, to necháme stranou a radši se podíváme na mých 8 nových knih za červen.

Začnu tedy rovnou tou Neoluxoří akcí. Jelikož mezi vybranými tituly byly dvě knihy od mé oblíbené spisovatelky Leily Meacham, nemohla jsem si je nevzít. Šlo o knihy Sen o Somersetu a Dlouhé stíny. Sen o Somersetu jsem četla z knihovny a asi bych si ho nekoupila sama od sebe, ale takhle prostě nešlo odolat... Co kdybych si ho chtěla přečíst znovu, že, líbil se mi na to dost. Trochu mě mrzí, že v této akci nebylo taky Poselství růží, ale tak myslím, že jednou bude stejně moje. A Dlouhé stíny jsem tedy jetě nečetla, ale jelikož má jít opět o historický román, jsem si jistá, že mě nezklame. Leila prostě umí. A rozhodně si brousím zuby taky ne její novinku Titáni.

No a jak jsem psala, do Neoluxoru jsem zavítala ještě jednou, protože jsem zahlédla dalších pár titulů v akci 1+1, které bych rozhodně ráda vlastnila. Konkrétně jsem si rozšířila svou sbírku Nicholase Sparkse knihou Nezapomenutelná cesta a konečně si koupila knihu, kterou si chci přečíst už sto let - Terapie láskou od Matthewa Quicka. U druhé zmíněné mě především už hodně dlouho láká film s mými oblíbenci Jennifer Lawrence a Bradleym Cooperem, ale chtěla jsem si předtím přečíst knihu, takže mám konečně možnost. No a Sparks je prostě Sparks.. Ačkoliv vzhledem k tomu, že teď už mám od něj doma tři nepřečtené knihy, měla bych s tím trochu pohnout.

V červnu mi také přišel nový katalog Knižního klubu a já měla už předem docela jasnou představu o tom, jakou knihu si vyberu. Poslední dobou mě opravdu hodně baví historické romány a velice mě zaujala kniha Jdi za štěstím od Tracy Rees. A upoutala mě tedy už nádhernou obálkou, která mě donutila omrknout, co se pod ní skrývá. Takže teď se mi krásně vyjímá v knihovničce a já už se těším, až se do ní pustím.






Následuje objednávka od Martinusu. Jelikož moje sestra bude mít za pár dní narozeniny, pokračuju v tradici a hodlám jí darovat nejnovější díl Deníku malého poseroutky 11 - Všechna sláva. Mně samotnou tyhle knížky baví taky, přečetla jsem tuším dva díly a jsou to zkrátka jednohubky na odreagování, které bych si jednou ráda přečetla všechny. No a to bych nebyla já, abych si nepřihodila jednu knihu vyloženě pro mě. Typické. A tou se stala novinka Falešný polibek od Mary E. Pearson, na kterou jsem mega natěšená a tuším, že se brzy objeví na Goodreads jako currently reading, protože prostě.. nemůžu se dočkat! A navíc má uvnitř mapu a to já prostě můžu!

A úplně poslední nová knížka byla teda naprosto neplánovaná. Jde o knihu Šepotání od A. G. Howard a věc se má tak - poslední dobou jsem na tuto sérii četla skvělé recenze, což mě ještě více postrčilo k tomu si ji přečíst, obzvlášť když autorka bude na Humbooku, kam se letos rozhodně chystám. A v tom jsem si vzpomněla, že ji vlastně má sestřina kamarádka, která si ji původně chtěla přečíst, ale nakonec si to rozmyslela a tak jsem ji po nějakém domlouvání od ní odkoupila. A mám mega radost. Po těch skvělých recenzích jsem i na tuto sérii hodně natěšená a myslím, že taky nebude trvat dlouho, než se na ni vrhnu.



Tak tohle byly mé nádherné červnové přírůstky ze všech různých žánrů. Jo, já čtu prostě skoro všechno. Ani nevíte, jak se těším na konečně volné léto, kdy budu moct konečně trochu pohnout s mou TBR a přečíst snad taky všechny tyhle krásky. To se hádám dozvíme všichni za měsíc či dva. Mějte se krásně!



Ivett


Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.